مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

قرص duphaston برای چیست+قرص دوفاستون عوارض

  • سوال: قرص دوفاستون برای تنظیم پریود

    سلام وقت بخیر برای تنظیم پریودی میتوان از قرص دوفاستون استفاده کرد؟ نحوه مصرف قرص به چه صورت است؟ با تشکر از شما   [پاسخ:]  سلام دیژسترون یا دوفاستون قرص برای درمان آندومتریوز، سقط عادتی، خونریزی غیرفونکسیونل رحم، قاعدگی دردناک، فقدان قاعدگی، سندرم پیش از قاعدگی و به منظور جانشین درمانی هورمونی تجویز می شود. عوارض جانبی آن؛ ترومبوفلبیت، آمبولی ریوی، ترومبوز شبکیه، لکه بینی، خونریزی های نابجا، تغییر اشتها و ورم قوزک پا. نحوه مصرف آن نیز با توجه علت آن فرق می کند. در آندومتریوز 10 میلی گرم 3-2 بار در روز طی روزهای 25-5 دوره قاعدگی و یا به طور مداوم مصرف می شود. در سقط عادتی 10 میلی گرم دو بار در روز از روزهای 25-11 دوره تا وقوع آبستنی و سپس به طور مداوم تا هفته 20 حاملگی مصرف و سپس به تدریج میزان مصرف کاهش داده می شود. برای توقف خونریزی غیرفونکسیونال رحم، 10 میلی گرم دو بار در روز( به همراه یک استروژن) و به مدت 7-5 روز تا زمان قطع خونریزی مصرف می شود. برای جلوگیری از خونریزی، 10 میلی گرم دو بار در روز ( همراه یک استروژن ) در روزهای 25-11 دوره مصرف می شود. در قاعدگی دردناک، مقدار مصرف آن 10 میلی گرم دو بار در روز از روزهای 25-11 دوره به شرط تجویز همزمان استروژن از روز 25-1 دوره، مصرف می شود. در سندرم پیش از قاعدگی، mg/day10 از روز 26-12 دوره مصرف می شود که در صورت نیاز می توان مقدار مصرف دارو را افزایش داد.  شما می توانید از سایر قرص ها  که عوارض کمتری دارداستفاده کنید.



  • پرسش و پاسخ >>>>> ناباروری

    پرسش و پاسخ >>>>> ناباروری

      این وبلاگ غیر فعال شده   سوالات خود را در سایت جدید ما مطرح کنید : www.mamasite.ir 1)الی   سلام دوست جونم، خوفی؟ فواره من این ماه از روز اول نصف قرص دگزامتازون و از روز 4 روزی دوتا کلومفین می خورم، دکتر بهم گفته که 13 ،14،15 برم برا سونوی فولی ولی می افته به تعطیلات عید فطر و من دوشنبه یعنی 16 عادتم می تونم برم، به نظر شما 16 برم یا 11؟ جواب >>>  هی وای من ! کاشکی میتونستی از این سونوگرافیهای شبانه روزی بری! اشکال نداره . روز 11 برو . 16 دیره . دیگه تخمکی باشه آزاد شده به احتمال زیاد __________________________________________________________________________________ 2)محبوب جون سلام عزیزم من سال قبل تو 6 هفته سقط داشتم بعد از اون همیشه تو رحمم احساس سوزش میکنم درد عجیبیه!!!!4ماه ام هست اقدام کردم ولی باردار نشدم به نظرت دلیلش چیه؟ جواب >>> سلام . شرح حالتون خیلی ناقصه . من با این 2 جمله چه تشخیصی بدم؟ به چه روشی سقط کردین؟ عفونت یا زخم دهانه رحم نداری؟ سن ؟ بچه داری؟ زایمان کردی؟ سوال >>>سلام من 30 سال دارم بچه هم ندارم سقطم خود به خودی بود .عفونت هم ندارم .فقط یه سوزش عجیبی رو رحمم احساس میکنم به دکتر م گفتم اهمیت نداد ولی خودم احساس می کنم دلیل باردار نشدنم همینه نظر شما چیه؟علایم اندومتریوز نیست؟ جواب>>> سقط خودبخودی یعنی بدون هیچ دستکاری ای افتاد دیگه ؟ نه عزیزم . اندومتریوز دردش همزمان با پریود شروع میشه و در اصل بیشتر درد داره تا سوزش. اگه معاینه شدی و روی دهانه رحمت زخم و عفونتی دیده نشده مشکلی نیست . بعدشم عزیزم یه همچین مسئله کوچیکی نمیتونه باعث ناباروری بشه . شما باید اولا همسرت آز بده . خودت هم باید سونو بدی فولیکولات و کارکرد تخمدانت مشخص بشه .حالا مگه چند وقته تو اقدامی؟ ______________________________________________________________________________ 3) مینا سلاممن متولد 69 هستم و از سال 84 بی وقفه اسپرونولاکتون و سیپروترون کامپاند استفاده میکنم 16 ماه هم ست که ازدواج کردمتو مراجعم به پزشک زنان توصیه اکید داشته که باردار بشم و گلوکوفاز برام تجویز کردهقدم 1.64 و و وزنم دوسه سالی میشه حدود 61 هستش و ترشح هم از سینم ندارم (سال 84 75 کیلو بودم)من نمیدونم گلوکوفاز رو باید برای چی باید مصرف کنم؟ سیپروترون رو قطع کنم یا همزمان؟واینکه چقدر احتمال داره بعدا واسه بارداری به مشکل بخورم اخه دکتر غددم میگه به این حرفا توجه نکن اشکالی پیش نمیادویک سوال دیگه اینکه پزشک زنان گفتن هروقت بخوام باردار شم فقط کافیه دیان رو قطع کنم ولی شنیدم 3 ماه قبل باید اسید فولیک استفاده کرد و ازمایش خون داد.نظرشماچیه؟ببخشید زیاد شد جواب>>> سلام عزیزم. گلوکوفاز درسته واسه لاغری و قند و ...تجویز میشه . اما دکتر بخاطر ...

  • عوارض کیست تخمدان

                                    عوارض کیست تخمدان سلام خانوم دکتر خسته نباشیدمن دختری 22 ساله و مجرد هستم. چند سال پیش به خاطر نامنظمی پریودام سونو دادم و تشخیص PCOD دادند. از اون موقع چندین بار به صورت سه ماهه قرصای سیپروترون ، دیان ، روکین رو مصرف کردم و مشکلی نداشتم.تا اینکه چند روز پیش برای چکاپ دوباره سونو انجام دادم و تشخیص یک کیست کمپلکس هموراژیک 65 میلیمتری در تخمدان راست دادند و تخمدان چپم طبیعی بود.دکتر بهم قرص دوفاستون تجویز کردند به مدت ده روز و انجام سونوی مجدد بعد از اخرین روز پریودی.سوالی که از شما دارم اینه که چه عواملی زمینه ساز ایجاد این کیست ها هستند و چقد طول میکشه تا یک کیست به این اندازه دربیاد واینکه ایا ممکنه کیستم بزرگتر از این هم بشه یا نه؟من دانشجوی سال سوم پزشکی هستم و این چند ماه به خاطر امتحانام و مسایل دیگه استرس زیادی رو تحمل کردم. میخواستم بدونم استرس میتونه باعث ایجاد و یا بدتر شدن این کیست ها بشه و در صورتی که کیست پاره بشه چه عوارضی میتونه ایجاد بشه؟!واقعا ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید و خیلی خیلی ممنون بابت وقتی که صرف میکنید.  سلام عزیزماسترس با ایجاد اختلالات هورمونی می تواند سبب ایجاد و نیز تشدید سایز کیست تخمدان شود. به طور متوسط حداقل دو ماه طول می کشد تا یک کیست به این سایز برسد. احتمال بزرگتر شدن کیست وجود دارد گرچه معمولا کیست هموراژیک به درمان با دو بسته قرص ضد بارداری پاسح درمانی مطلوبی می دهد. عوارض پارگی کیست تخمدان شامل خونریزی داخل شکمی و ایجاد چسبندگی و احتمال کم ناباروری می باشد.

قرص دوفاستون عوارض
www.bargozideha.com/tag/قرص-دوفاستون-عوارض
Translate this page
نحوه مصرف قرص به چه صورت است؟ با تشکر از شما [پاسخ:] سلام دیژسترون یا دوفاستون قرص برای درمان آندومتریوز، سقط عادتی، خونریزی غیرفونکسیونل رحم، قاعدگی ...
You've visited this page 3 times. Last visit: 2/2/16
نکات ضروری درباره باروری - پارسه گرد
www.parsegard.com/.../نکات-ضروری-درباره-باروری....
Translate this page
تا به حال فکر کرده‌اید که برای باردار شدن نیاز به برنامه‌ریزی دارید؟ اگر تا به امروز .... آیا من میتونم بدون دستور پزشک قرص دفاستون مصرف کنم؟؟ضرر نداره؟کیست ...
قرص دوفاستون (Duphaston) - پارسه گرد
www.parsegard.com/.../قرص-دوفاستون-duphaston.ht...
Translate this page
قرص دوفاستون Duphaston برای منظم کردن قاعدگی و آماده کردن رحم برای بارداری است.اطلاعات دارویی,عوارض قرص ... ترکیبات دوفاستون چیست؟ قرص 10 میلی گرمی ...
قرص دوفاستون چیست؟
mamasite.ir › برچسب ها
قرص دوفاستون چیست؟ دوفاستون برای منظم کردن و آماده کردن رحم برای بارداری.
دکتر رهام صادقی - تاثیر قرص duphaston در بارداری
www.roham.ws › ... › سوالات زنان
Translate this page
Oct 12, 2011 - 19 posts
تاریخ: چهار‌شنبه 20 مهر 1390 - 12:21 عنوان: تاثیر قرص duphaston در بارداری, آدرس (لینک) .... من کیست تخمدان چپ دارم دکتر برای من قرص duphaston تجویز کردن.
تاثیر قرص duphaston در بارداری - پاسخ 15 تا 29
5 posts
25 May 2013
راهنمای ایجاد بارداری موفق و سوالات احتمالی ...
18 posts
11 Jan 2011
More results from www.roham.ws
قرص دوفاستون | مرکز فوق‌تخصصی ابن‌سینا
https://www.avicennaclinic.ir/fa/.../قرص-دوفاستون
Translate this page
5 سال است که ازدواج کرده ام و 2 ماه است که برای بارداری اقدام نموده ام. تمام آزمایشات قبل از بارداری را انجام دادم که طبق نظر پزشک معالجم هیچ مشکلی ندارم؛ اما قرص ...
پاسخ به سوالات دارویی شما(۱۱) - مادربانو
madarbanoo.com/.../پاسخ-به-سوالات-دارویی-شما۱۱/
Translate this page
Dec 29, 2013 - بدلیل نامنظمی پریودم قرص دوفاستون مصرف کردم از روز اول دچار کهیر شدم تا الان ... ﭘﺮﻳﻮﺩ ﺷﺪﻡ و ﻧﺎﻣﻨﻆﻢ ﺑﻮﺩ ﺩﻛﺘﺮﻡ ﺑﻬﻢ ﻗﺮﺹ duphaston ﺩاﺩﻥ ﺁﻳﺎ ﺑﺮاﻱ ﺷﻴﺮ ﺩاﺩﻥ ﺑﻪ ﺑﭽﻢ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﭘﻴﺶ ﻣﻴﺎﺩ? ... ضد بارداریه پس به نظرشما کاربرد این قرص درمورد وضعیت من چیست؟
دوفاستون چیست؟ - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/news/56372/دوفاستون-چیست
Translate this page
آیا برای انجام دادن سونوگرافی باید حتما روز ۱۳ پریود باشد؟ ممکن است این سونوگرافی که من انجام دادم اشتباه باشد؟ دکتر بهم قرص دوفاستون داد برای سه دوره. آیا ممکن ...
قرص دوفاستون در چه مواقعی تجویز می شود؟
nininama.com/fa/News505.aspx
Translate this page
Mar 26, 2015 - علت درد شکم و گرفتگی عضلات در بارداری چیست؟ ... برای توقف خونریزی غیرفونکسیونال رحم، 10 میلی گرم دو بار در روز( به همراه یک استروژن) و به ...
کسانی که قرص دوفاستون مصرف کردن لطفا منو راهنمایی کنین - صفحه 1 ...
www.ninisite.com › ... › آمادگی و اقدام برای بارداری
Translate this page
Apr 30, 2013 - 20 posts - ‎7 authors
سلاااااااااااام دوستای گلم من در حال اقدام برای بارداری هستم این ماه قرص دوفاستون خوردم میخواستم بدونم کسانی که این قرصو خوردن چند روز بعد از قطع ...
آیا امکانش هست در حین خوردن قرص دوفاستون پریود ...
20 posts
17 Jan 2015
خانما کسی هست در مورد قرص دوفاستون اطلاعاتی بهم ...
6 posts
27 Sep 2014
کسی میدونه قرص دوفاستون توی بارداری برای چیه؟؟؟؟؟؟؟
4 posts
29 Jun 2014
تا به حال کسی از قرص دافستون duphaston استفاده کرده ...
4 posts
24 Oct 2010
More results from www.ninisite.com
بیماری های زنان زایمان نازایی - قرص دوفاستون
doctorzanan.blogfa.com/tag/قرص-دوفاستون
Translate this page
یک دوره HD مصرف کردم. در طول مصرف مشکلی نبود ولی دقیقا از روز بعد از اتمام قرص لکه بینی شروع شد. برای چندماه قرصی مصرف نکردم پریودم از لحاظ روز شروع و طول ...
قرص دوفاستون برای چیست - jaleb | دیاکو وب
jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3BvcnN5YXIuY29tL...
Translate this page
شما تا 5 ثانیه دیگر به سایت منبع منتقل خواهید شد. در صورتیکه بصورت خودکار به سایت منبع منتقل نشدید اینجا کلیک کنید.
قرص دوفاستون - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/different/دوفاستون.html
Translate this page
Feb 9, 2015 - اما قرص دوفاستون رو به دلیل نامنظم بودن عادت ماهیانه تجویز کرد. ... برای پریود های نامنظمم دکتر قرص های متفورمین روزی ۳ عدد، پروژسترون ۲ عدد، به مدت ۱۰ روز از روز۱۶ قاعدگی ام برا م نوشته که ... نظر شما در مورد هیسترکتومی چیست؟
با سلام در صورت نزدیکی و احتمال حاملگی آیا مصرف قرص ... - خانه
www.madarclub.com/fa/qans/22451
Translate this page
Aug 27, 2014 - نظر شما در مورد این وبسایت چیست؟ ... در صورت نزدیکی و احتمال حاملگی آیا مصرف قرص duphaston مشکلی دارد؟ ... از سقط و افزایش ضخامت رحم و خونریزی داده میشود و در صورت باردار بودن برای شما مشکل ایجاد نخواهد کردنگران نباشید.
قرص - دارو - Blog.ir
daruyab.blog.ir/.../اطلاعات-داروی-دوفاستون-DUPHAS...
Translate this page
قرص DUPHASTON دوفاستون 10 میلی گرم قرص DUFAGEST دوفاژست 10 میلی گرم ... دیروژسترون برای درمان آندومتریوز، سقط عادتی، خونریزی غیرفونکسیونل رحم، ...
قرص Didrogesteron چیست | سایتی به وسعت خورشید
sun.hitit.ir/tag/قرص-didrogesteron-چیست
Translate this page
Dec 9, 2012 - بایگانی برچسب: قرص didrogesteron چیست. قرص دیدروژسترون ... تاثیر قرص duphaston تاثیر قرص دیدروجعسترون برای بارداری تاثیر قرص ...
قرص duphaston چیست - خبر عکس، شارژ ایرانسل
www.goftavard.gq/c/قرص+duphaston+چیست/
Translate this page
قرص duphaston چیست. ... دکتر رهام صادقی - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - تاثیر قرص duphaston در ... کلومیفن سیترات (کلومید, سروفن): برای نخستین ... قرص ...
قرص دوفاستون+عوارض | وبگردی
charge-direct.ir/2014/10/قرص-دوفاستونعوارض/
Translate this page
قرص دوفاستون چیست, قرص دوفاستون+عوارض, قرص دوفاستون چیست , قرص ... سلاااااااااااام دوستای گلم من در حال اقدام برای بارداری هستم این ماه قرص دوفاستون خوردم ...
ویژه برای : تاثیر قرص duphaston در بارداری - لینک های داغ
addit.ir/hot/تاثیر-قرص-duphaston-در-بارداری
Translate this page
تاثیر قرص duphaston در بارداری. تاثیر قرص در بارداری تاثیر قرص در بارداری دکتر رهام صادقی تاثیر قرص در بارداری پاسخ دکتر رهام صادقی اخبار ...
Dydrogesterone اطلاعات دارویی |دیدروژسترون|NSC-92336 ...
www.darooyab.ir/DrugInfoD.aspx?MGID...
Translate this page
دیروژسترون برای درمان آندومتریوز، سقط عادتی، خونریزی غیرفونکسیونل رحم، قاعدگی دردناک، فقدان ... قرص دوفاستون 10 میلی گرم ... DUPHASTON Tablet 10 mg.
عوارض مصرف قرص دوفاستون
00060.ir/+عوارض+مصرف+قرص+دوفاستون
Translate this page
قرص دوفاستون برای چیست - porsyar.com Dydrogesterone اطلاعات دارویی |دیدروژسترون|NSC-94336 ... قرص دوفاستون | سایتی به وسعت خورشید قرص دوفاستون ...
قرص duphaston برای چیست خبر خوان - sobasa
sobasa.hostik.ir/قرص-duphaston-برای-چیست-خبر-خوا...
Translate this page
قرص duphaston برای چیست خبر خوان,داروی Duphaston مانند ... این قرص درمورد وضعیت من چیست ... دکتر برای من قرص ...
عوارض قرص دوفاستون ملغ
downloads.hostik.ir/عوارض-قرص-دوفاستون-ملغ.html
Translate this page
عوارض قرص دوفاستون ملغ,قرص دوفاستون | مرکز فوق‌تخصصی ... ... 8قرص دوفاستون (Duphaston) - پارسه گرد قرص دوفاستون Duphaston برای منظم کردن قاعدگی و آماده کردن ... بیشتر... قرص دوفاستون برای چیست. قرص دوفاستون برای ... بیشتر.
تنبلی تخمدان - مرکز مشاوره و خدمات مامایی رویان،بارداری،مامایی ...
www.royanmama.com/تنبلی-تخمدان/
Sep 24, 2014 - تفاوت بین کیست تخمدان وکیست های متعددتخمدان چیست؟ ..... الان قرص متفورمین میخورم دکترم قرص کلومیفن هم دادن برای 3ماه ک باید از ..... پزشک زنان برای من قرص کلومیفن از روز پنجم قاعدگی تا پنج روز و قرص duphaston از روز ...
قرص duphaston برای چیست - محیط زیست
mohitezist.ccfun.ir/قرص-duphaston-برای-چیست.html
Translate this page
Nov 23, 2015 - دکتر رهام صادقی - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - تاثیر قرص duphaston در بارداری.
قرص دوفاستون چیست صفحه 8 - مطلب ها
matlabhaa.ir/detail/.../article/10/
Translate this page
قرص duphaston برای چیست،تحلیل قرص دوفاستون چیست قرص ورودی از موتورهای جستجو برای کلمه قرص دوفاستون چیست . دکتر رهام صادقی تاثیر قرص ...
مهر ۱۳۹۱ - حکیم باشی
www.dearfarzad.blogfa.com/9107.aspx
Translate this page
Oct 21, 2012 - چند ماهی از قرص لیورگل استفاده کرد اما امسال که ازمایش داد انزیم کبدی ا اس تی 150. ..... با سلام اقی دکتر می خواستم بدونم علت زدن رکهای دست و پا نشانه چیست ... آقای دکتر من مدت 6ماهه از قرص duphaston 10mg برای مرتب شدن قاعدگیم ...
قرص duphaston برای چیست خبر خوان - pic
pic.faslesms.ir/قرص-duphaston-برای-چیست-خبر-خوان... - Translate this page
Oct 13, 2015 - قرص depakine چیست و برای چه تجویز ...Depakin Corno ya Valprovat Calsiom be onvan madee ke …جملات زیبای عاشقانه فیس ...
قرص دوفاستون برای چیست
nojom.4umoozic.ir/قرص-دوفاستون-برای-چیست.html
Translate this page
قرص دوفاستون برای چیست,شما تا 5 ثانیه دیگر به سایت منبع منتقل خواهید شد. در صورتیکه بصورت خودکار به سایت منبع ...
عوارض داروها - اختصاصی بانوان
womanblog.persianblog.ir/tag/عوارض_داروها
Translate this page
قرصهای خوراکی جلوگیری از بارداری چیست؟ ... بهتر است یک ماه پیش از قطع قرص، مصرف فولیک اسید را آغاز کنید و برای معاینات پیش از بارداری به پزشک خود مراجعه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.