مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

علائم ارضا شدن زنان و دختران هنگام رابطه جنسی

علائم ارضا شدن زنان و دختران هنگام رابطه جنسی

علائم ارضا شدن زنان و دختران هنگام رابطه جنسی

همه آقایان باید با این علائم و نشانه های ارضا شدن و به ارگاسم رسیدن زنان در هنگام رابطه جنسی آشنایی کاملی داشته باشند. ندانستن این موارد باعث سرد شدن رابطه جنسی بین شما و همسرتان می شود.

 

پایان یک رابطه جنسی خوب و مفید باید به ارضاء شدن زوجین ختم شود و زن و شوهر در رابطه جنسی باید سعی داشته باشند تا نیازهای یکدیگر را بر طرف سازند. اما از کجا بفهمیم زنان ارضا شده اند و نشانه های ارضا شدن زن و دختر چیست؟

 

 

ارگاسم یا ارضاء شدن زنان
معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. یکی از دلایلی که از ارضاء شدن به عنوان معمای سربسته یاد می شود پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرایند ارضا شدن زنان موثر است.

 

 

مسولیت مردان در فرآیند رابطه جنسی و تامین نیاز جنسی خانم ها بیش از خانم ها در مقابل آقایان می باشد، به عبارتی برای تحریک کردن و به ارگاسم رساندن زنان کارهای مقدماتی و اساسی لازم است که در مورد آقایان چنین نخواهد بود.

 

 

نشانه های فیزیکی اختصاصی در ارگاسم یا ارضا شدن زنان را می‌توان این‌ گونه برشمرد:
تغییر سریع رنگ لب‌‌های فرج (لبیا)، انقباض واژن، رحم و اسفنکتر مقعد، رفع احتقان آرئول، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین که این علایم نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

 

 

چه عاملی سبب ارضاء شدن زنان می‌شود؟
ارگاسم زنان می‌ تواند طی تحریک جنسی مکان‌ های متنوعی در نواحی جنسی یا غیرجنسی ایجاد شود. کلیتوریس و دیواره قدامی واژن شایع‌ ترین مکان‌ های تحریک هستند. تحریک غدد دور مجرای ادرار، سینه، نوک سینه، رویا پردازی یا هیپنوز نیز منجر به بروز ارضاء شدن زنان می‌شود.

 

 

اختلال در مرحله اوج لذت جنسی و ارضاء شدن زنان:

شامل فقدان ارگاسم متعاقب تحریک جنسی یا تاخیر تکرار شونده در رسیدن به ارگاسم است که به ایجاد دسترس یا مشکلات زناشویی منجر می‌شود. اختلال در مرحله اوج لذت جنسی ممکن است به علت عوامل طبی مثل مصرف داروهای ضد فشارخون مثل متیل دوپا، برخی داروهای ضد اضطراب و خواب‌ آور، داروهای ضدافسردگی مثل فلوکسیتین و آرام‌بخش‌ها، بیماری‌هایی مثل دیابت، کمبود هورمون استروژن و بیماری‌هایی مثل ام‌اس ایجاد شود. البته برداشتن رحم تاثیر چندانی در کاهش ارگاسم و ارضا شدن زنان ندارد. اکثر زوج‌ ها به طور همزمان به ارگاسم نمی‌ رسند اما تحریک جنسی مستقیم و شدید زنان قبل از نزدیکی، احتمال ارگاسم همزمان را بیشتر می‌کند.

 

 

عوامل روانی مرتبط با ارضاء شدن زنان
سن، تحصیلات، کلاس اجتماعی، مذهب، شخصیت و ارتباطات بین فردی عوامل روانی اجتماعی هستند که روی توانایی ارضا شدن زنان تاثیر دارند. شایع‌ترین علت روانی برای اختلال ارگاسم پایش وسواس‌ گونه خویشتن در مرحله تحریک است که غالبا با اضطراب و افکار گیج‌ کننده و منفی و خودشکن همراه است. این زنان به حدی در مورد رابطه جنسی خود نگران شکست هستند که قادر به کسب آرامش به منظور بروز بازتاب عصبی طبیعی برای ایجاد ارگاسم نیستند و ناخودآگاه خودشان باعث مهار این عملکرد طبیعی می‌شوند.

 

 

این نوع اضطراب، اضطراب نمایشی نامیده می‌شود. عوامل فردی مانند احساس ضعف عمومی و کمبود احساس سلامت جسمی، تجارب منفی جنسی قبلی و استرس‌ های زندگی، بیکاری و خصومت‌ های روزانه، احساس منفی نسبت به همسر، کیفیت بد ارتباط زن و شوهر، فقدان صمیمیت و تفاهم جنسی باعث کاهش ارتباط جنسی و اختلال عملکرد تمام مراحل جنسی و همچنین اختلال در ارضاء شدن زنان می‌شود.

 

 

اختلالات مربوط به دوران کودکی، اختلال در مرحله اجتماعی شدن و وجود یک تفکر غلط در مورد رابطه جنسی و نگرش منفی در مورد لذت جنسی، جهت‌ گیری جنسی یا هویت جنسی تاثیر منفی روی عملکرد جنسی و ارگاسم در بزرگسالی دارد. این سوابق در دوران کودکی مربوط به نگرش والدین نسبت به رابطه جنسی است.

 

 

وجود سابقه سوء استفاده جنسی در دوران کودکی و احساسات منفی در مورد تمایلات جنسی، مشکلات ارتباطی با همسر و کاهش اعتماد به‌ نفس، احساس منفی زن در مورد خودش از نظر شکل بدن، زیبایی و ترس از، از دست دادن کنترل اثر عمیقی بر عملکرد جنسی و به‌ خصوص ارضاء شدن زنان دارد. اضطراب نیز نقش مخربی بر عملکرد جنسی و به خصوص ارگاسم (ارضا شدن) دارد.

 

 

برنامه‌ های متعددی برای درمان اختلال ارگاسم پیشنهاد می‌شود از جمله بررسی و درمان اختلالات طبی، روانی و سوءمصرف مواد، آموزش جنسی و ایجاد مهارت ارتباط و مهارت‌های جنسی، مشاوره برای کاهش اضطراب جنسی و عملکردی. ورزش ایروبیک منظم، افزایش احساس مثبت، نشاط با کنترل وزن بدن، ورزش‌ های مفرح، افزایش صمیمیت جنسی و تغییر در روش‌ های روتین و کلیشه‌ ای ارتباط جنسی با همسر نیز به ارگاسم زنان کمک می‌کند.

 

 

علامت و نشانه های ارضاء شدن زنان:

1- یکی از علایم ارضاء شدن زنان سفت شدن نوک سینه هاست
با اینکه ممکن است خانمتان سرد یا عصبی باشد، سفت شدن نوک پستان ها، به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن، به هیجان آمدن و ادای کلماتی خاص حاکی از ارضای جنسی ممکن است نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

 

 

2- زنان بعد از ارضاء شدن احساساتی می شوند
همسرتان بعضی وقت ها بعد از ارضا شدن گریه می کند. اما واقعیت این است که گاهی اوقات ارگاسم در زنان چنان موجی از احساس با خود به همراه می آورد که او شروع به گریه کردن می کند. در اینجا یک نکته مهم هست. اگر خانمتان بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می شود یا مثل یک دختر بچه به گریه می افتد ( که خودش یک علامت است)، نگران نباشید، این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد و صد البته خوب ارضا شده است.

 

 

3- بعد از ارضاء شدن، زنان به خواب میروند تا صدمات وارده را جبران کنند
با این که این مسئله بیشتر به مردان نسبت داده می شود، اما زنانی هم هستند که چرتی می زنند تا صدمات وارده از جانب شما را جبران کنند. اگر خانمتان رویش را برگرداند و بخواب رفت، این کار او را بی احترامی تلقی نکنید بلکه این نشانه خوب ارضا شدن زنان است، فقط بازوان تان را دورش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید.

 

4- زنان برای اتمام کسب لذت نیاز به آغوش صمیمی دارند
با این که این مورد به ارگاسم رساندن زن را تضمین نمی کند، نیاز وی به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوان خود بگیرید ممکن است نشانه اتمام کسب لذت او از تجربه جنسی باشد.

 

 

5- برخی از زنان بعد از ارضا شدن نمی توانند راه بروند
خانم تان می خواهد بلند شود تا آن تغذیه خوشمزه پس از رابطه جنسی که شما خیلی دوست دارید را آماده کند، اما او به آسانی قادر به راه رفتن نیست، چون پاهایش می لرزد. لرزیدن پاها نشانه خیلی مطمئنی از این است که شما به عنوان یک مرد وظیفه تان را خوب انجام داده اید. اگر او نیاز به زمان کوتاهی دارد تا بتواند برای نظافت به حمام برود و آن ساندویچ عالی را برایتان درست کند، پس شما می توانید با خاطری جمع از این که کارتان را خوب انجام داده اید به استراحت بپردازید.

 

 

6- نمی توانند درمورد رابطه جنسی حرف نزنند
اگر، پس از اتمام کار، خانمتان در مورد وضعیت انجام تکنیک هایی که بکار بردید و احساسی که داشت بی اراده شروع به حرف زدن کرد یا حتی بهتر، کلماتی که موقع آمیزش می گفت را تکرار کرد (مثلا، چه نفس نفس زدن حیرت انگیزی، نفس نفس زدن، چه حیرت انگیز بود، خارق العاده، حیرت انگیز، تو هم نفس نفس می زنی، خیلی عالی بود …. خوشبختانه او را خیلی خوب ارضا کرده اید.

 

 

7- زنان برای تشکر از مردان برای خوب ارضا شدن لبخند رضایت بر لب دارند
روزها خانمتان نمی تواند آن لبخند زیبا را از صورتش دور کند و این لبخند برای تشکر از شماست. به آرامی در پشت وی قرار بگیرید و بدون هیچ دلیلی او را ببوسید. حالا نه تنها برای آمیزش بیشتر بی قرار خواهد شد، بلکه حتی به تمام دوستانش خواهد گفت که شما چگونه مردی هستید. البته، مادامی که شما در حال انجام آمیزش هستید، خانمتان نمی تواند به راحتی گاز بگیرد، پنجه بکشد، جنب و جوش داشته باشد یا حتی با تمام توانش فریاد بزند.

 

 

خانم شما باید آن قدر متواضع باشد که به شما بفهماند با اعمال جنسی شما کاملاً راضی می شود یا نه. ما مردان ساده هستیم. ارگاسم ما به راحتی اثبات می شود. بدبختانه، در مورد زنان این طور نیست. اگر این علائم زیرکانه را بکار نمی برید، پس خوشبختانه زن شما شایستگی آن را خواهد داشت که شما را از این که در کارتان استاد هستید، مطلع کند.

 

 

اهمیت نوازش کردن زنان قبل از رابطه جنسی:

– برای داشتن رابطه عاشقانه تر از فکرتان استفاده کنید.
به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی می توانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل های تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می کنند.

 

 

– لطافت و لمس کردن زنان پیش از رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد.
لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه، میل جنسی را ایجاد می کند. او را بغل کرده، دستش را بگیرید یا به رانهایش دست بزنید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و دستان تان بخش های حساس تری از بدنش را لمس می کند. (سینه ها نقاطی شهوانی هستند اما تنها نقاط نیستند! نوازش پشت و ران هایش را امتحان کرده یا انگشتان خود را در موهایش فرو کنید.)

 

 

– بوسیدن مهمترین مرحله برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است
برای پیش نوازشی عالی بوسیدن خیلی مهم است. کشف نقاطی جدید برای بوسیدن که تحریک کننده است برای همسرتان بسیار جالب است. برای شروع پشت گردن، یا شانه هایش را ببوسید.

 

 

– صحبت کردن با زنان از مراحل پیش نوازشی به شمار می آید.
حین پیش نوازش صحبت کردن با او را فراموش نکنید. زنان تمایل بیشتری برای شنیدن دارند و اعتراف به این که همسرتان چه احساس خوبی به شما می دهد، احساس آزادی بیشتر برای لذت بردن و باز بودن به او می دهد.

 

 

نقاط تحریک پذیر زنان برای ارضا شدن:
دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن وی را تحریک کنید.

 

 

– کلیتوریس:
این بخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه های عصبی است که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام “کلاهک کلیتوریس ” پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می شود.

 

 

– نقطه “G”:
این نقطه تحریک کننده داخل واژن قرار گرفته است. دسته ای ازپایانه های عصبی در محدوده ای حدود پنج سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری برروی دیواره داخلی  و بالایی واژن قرار دارد. برای یافتن نقطه G، به آرامی انگشت خود را به داخل واژن فروبرده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت ” بیا نزدیکتر” خم کنید. بدانید که برخی زنان دوست دارند نقطه G  آنها به طور مستقیم نوازش شود، درحالی که دیگران فشار کمتری در این نقطه را ترجیح می دهند. تکنیک های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را بیشتر دوست دارد.

 

 

رسیدن زنان به ارگاسم: وضعیت برقراری رابطه جنسی
پس از توضیح موارد فوق، حدس خواهید زد که بهترین وضعیت برقراری رابطه جنسی، حالتی است که بیشترین تحریک کنندگی در کلیتوریس و نقطه G (یا هردو) را فراهم آورد. این وضعیت ها شامل موارد زیر می باشند:

 

– زن در بالا:
این وضعیت با توجه به زاویه آلت تناسلی مردانه، تحریک کنندگی مناسب نقطه G را فراهم می آورد. همچنین زن می تواند به نحوی بدن خود را حرکت دهد که کلیتوریس وی نیز تحریک شود.

 

– دخول از عقب:
این وضعیت برای تحریک کلیتوریس مناسب نیست، اما دخولی عالی بوده و تحریک بسیار خوب در نقطه G را ایجاد می کند. هرکدام از زوجین می توانند حین رابطه، کلیتوریس را مالش دهند.

 

– حالت نشسته میتواند یک تحریک جنسی برای زنان فراهم آورد:
اجازه دهید زن در آغوشتان بنشیند، در این حالت دخول عمیق و تحریک مناسب کلیتوریس رخ می دهد. این حالت صمیمیت عالی را نیز ایجاد می کند. توجه داشته باشید که وضعیت مرد در بالا در لیست نیامده است؟ زمانی که مرد در بالا قرار دارد، تحریک کلیتوریس سخت است، مگر اینکه آلت تناسلی را کاملاً به داخل فرو کند. در این حالت، زاویه دخول نیز برای تحریک نقطه G مناسب نیست.

 

این موارد را به ذهن بسپارید و نترسید که در مورد نتیجه از خانم خود سئوال کنید! رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان، به اندکی سعی و خطا نیاز دارد، اما فراموش نکنید که حین تلاش از رابطه جنسی لذت ببرید.

 

منابع :
persianteb.com
hidoctor.ir
medicinenet.com


علائم ارضا شدن زنان و دختران هنگام رابطه جنسی - فراناز
www.faranaz.com/symptoms-satisfaction-of-women-a...
Translate this page
همه آقایان باید با این علائم و نشانه های ارضا شدن و به ارگاسم رسیدن زنان در هنگام رابطه جنسی ... اما از کجا بفهمیم زنان ارضا شده اند و نشانه های ارضا شدن زن و دختر چیست؟ .... رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و ... زمانی که مرد در بالا قرار دارد، تحریک کلیتوریس سخت است، مگر اینکه آلت ...
ارضا شدن در دوران عقد بدون آسیب زدن به بکارت :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/.../ارگاسم%20-شدن-در-دوران-عقد-بدون...
Translate this page
Aug 17, 2014 - ببخشید می خواستم بدونم که دختر و پسر توی دوران عقد چطور میتونن هم ... کردم حالا موقع رابطه با شوهرم ارضا نمیشم البته لذت زیادی میبرم و میل دارم .... من خودم چادری هستم و تا ب حال با حتا 1 نفر هم رابط دوستانه یا هرچیز دیگه ای نداشتم.
صداهایی که زن هنگام ارضا شدن در می آورد :: مجله آشپزی
khatoon1.blog.ir/.../صداهایی-که-زن-هنگام-ارضا-شدن-در...
Translate this page
May 16, 2015 - حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، با ... و مکان خاص خود را دارد اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد چه زن چه پسر و چه دختر. ... مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند . ... به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .
زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است، چگونه ارضا شود ... - خانه
www.moshavereh.porsemani.ir/.../زنی-که-شوهرش-دچار...
Translate this page
انسانها غالبا از کارهایی که تا به حال انجام نداده اند و تجربه نکرده اند یک ترس و دلهره تقریبا .... صورت گرفتن دخول و ارضای کامل جنسی شدن (یک گرایش)، حفظ زندگی و با ... سلام من یک دختر 18ساله هستم از 10 سالگی خود ارضایی میکردم خیلی دوست دارم .... هر کسیس یه طوری ارضا میشود پس اگر زنی موقع دخول ارضا نشد(زن)باید شوهرش از دست ...
دکتر رهام صادقی - ارضا در دختــــــــــــر ها
www.roham.ws › ... › سوالات زنان
Translate this page
Oct 10, 2011 - 19 posts
همه ی خانمها و دخترها موقعی که میخوان ارضا بشن ازشون اب میاد؟ ... چون بعضی ها با ارضا شدن و البته با رسیدن به ارگاسم، تمایل زیادی به در ... و اینجوری مشخص می شه که آیا تا به حال توی رابطه شون ارضا شدن یا فقط لذت بردند! .... ولی اگر ایشون هیچ ترشحی ندارن موقع معاشقه برای اطمینان لطفا به پزشک زنان مراجعه فرمایند.
پزشک خانواده - ارضای بدون دخول در دوران نامزدی
medicalamir.blogfa.com/post-23.aspx
Translate this page
نکته دیگر اینکه در دوران نامزدی سعی در ارضا شدن نکنید! ... حتی به دروغ به دخترها میگویند که منی با وجود نجس بودن دارای خواص هست و حتی برای پوست مفید است و. ... بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر (مانند ...
دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (ارگاسم)
www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-10.aspx
Translate this page
پاسخ به سوالات شما ( عدم ارضا شدن در رابطه با نامزد) ... آیا به همین راحتی دختران به ارگاسم میرسند و ارضا میشند؟ ... و سوال دوم اینکه چه موقع مایع منی از مرد خارج میشه؟
ورود((بی ظرفیت ها))اکیداممنوع بخصوص2خ را
www.kholase0093.blogfa.com/
Translate this page
دخترها فوضول خبر چین ودر عین حال حسودند. دخترها سعی می کنند با خیط کردن خودشونو تو دل پسر ها جا بدن. ... ۴-ارضا شدن و ازدواج : ارضا شدن نه فقط ارضا شدن جنسی .
درگوشی های مشاور با دختران و پسران - سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=5525
Translate this page
Dec 21, 2006 - بلوغ در پسرها و دخترها ( درگوشی های مشاور با دختران و پسران) ... بزرگ شدن شما نشانه‌های زیادی دارد، مثل رشد کردن بدنتان، تغییر کردن صدایتان و موهایی .... در حال حاضر، بیش از ۵/۱ میلیارد نفر از جمعیت جهان را نوجوانان تشکیل می دهند.
آشنایی با مسائل جنسی (ورود زیر 18 سال ممنوع) - نسخه قابل چاپ
reyhan.samenblog.com/print/252.htm
Translate this page
حدود ۶ ماه بعد از شروع اوّلین قاعدگی، دخترها افزایشی در ترشحات مهبلی خود تجربه می کنند. .... فروید می گوید حال کودکی که پس از سیر شدن از پستان مادر به کناری افتاده با ... در حیوانات جنس ماده در موقع ترشح بعضی از غدد و ازاد شدن تخم، میلش به روابط .... از زوج احساس برتری بر دیگری نداشته باشندو فقط در فکر ارضای هوسهای خویش ...
ارضا در مردان و زنان به چه شکل است - پارسی طب
fa.parsiteb.com/orgasm-in-men-and-women/
Translate this page
در زنها و مردها هنگام رسیدن به اوج لذت جنسی عوارضی بروز میکند. ... زیرا سرما اسپرم ها را میکشد و منی با پرش به بیرون پرتاب میشود در زنها معمولا بعد انزال مرد و تمام شدن شهوت او شهوتشان میخوابد. ... به هر حال از لحاظ فیزیولوژیکی، ارگاسم، ارگاسم است.
نحوه ارضا شدن سریع خانم ها
tanzimkhanevadeh.ir/.../نحوه-ارضا-شدن-سریع-خانم-ها.h...
Translate this page
Jul 12, 2014 - ارگاسم خانم ها و آقایان با هم متفاوت است از این نظر که آقایان از یک طریق به ... اینکه با ارضا شدن یک نفر معمولا مرد، نفر بعدی اکثرا خانم به حال خودش ...
عوارض خود ارضایی دختران « اخبار پزشکی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-8595.htm
Translate this page
Jul 20, 2012 - معصومه حیدری گفت: «خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی ..... بیشتر دلیل خود ارضا شدن دیدن امیزش های پدر و مادر است باید بزرگتر یکم مراعات کنن ..... خود ارضایی به موقع تو سنی که شهوت زیاده خوبه و بدن رو اماده میکنه .... من با دوست پسرم ازدواج کردم و اون مطمئن بود که من با پسر دیگه ای.
دخترانه...
www.girls-khoderzaeee.blogfa.com/
Translate this page
اگه کسی سوالی در مورد خودارضایی یا ارضا شدن به هر نحوی یا از این قبیل سوالا داره ... دختری هستم 20 ساله که چند سالیست دچار خودارضایی بودم و حال چند ماهیست ترک ..... میکنید از روابط های بدشون با پسرا براتون تعریف کنن هر موقع شروع کردن این ...
مسائل جنسی - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو
www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/...
Translate this page
آیا مرد میتواند همسرش را با شیء خارجی و وسایل مصنوعی از لحاظ جنسی اشباع کند؟ .... سوال:اگر زنی با همسرش در ماه رمضان در موقع سحر نزدیکی کند و فکر کند تا اذان وقت ... آیا دختر مجرد با مردى متأهل میتواند صیغه موقت بخواند و دختر شرط کند که مرد حق ..... سلام؛ حکم ارضاشدن با ملاعبه در زمان حیض برای تلاوت قرآن و سایر عبادات چیست؟
جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی
dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
Translate this page
۶- سن: سطح خون حاوی آندروژن، به موازات افزایش سن مدام در حال کاهش خواهد بود. ... ۵- درمان تستسترون: با اینکه هورمون یا داروی خاصی برای درمان مشکلات جنسی وجود ندارد، .... معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل ... عفونت: برخی از دخترها در رحم خود، میکروب ها و قارچ های بالقوه ای دارند که پس از اولین ...
احساس ارضا نشدن در خانمها - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/.../احساس-ارضا-نشدن-در-خانمها-...
Translate this page
Apr 27, 2006 - در مدت این 6 ماه که سکس داشتم هیچگاه معنی ارضا شدن را نفهمیدم. ... اصلا خانم ها که ارضا میشن چه حالی بهشون دست میده؟ ... جای نگرانی نیست؛ فرق زن با مرد اینه که وقتی اکثر مردها ارضاء میشن ازشون مایع منی خارج میشه که میتونی .... چون شما هرچی میدونستین گفتین و چیز دیگری نمونده جز اینکه بگید این دختره خل و چل هست.
بالای 14 سال دختر پسر بخونند ... چیست ؟ - نسخه قابل چاپ - تالارهای ...
forum.p313.ir/printthread.php?tid=6006
Translate this page
Jun 18, 2014 - ( وذی ) نام دارد و آن مایع هم اگر به واسطه برخورد با منی نجس نشده باشد، پاک است و غسل هم ... بعد از تمام شدن آن حال، انسان احساس تخلیه شدن و ارضا می کند.
اگر در حال روزه کسی با همسر خود ملاعبه کند و بدنش سست شده ...
www.islamquest.net/fa/archive/question/fa9658
Translate this page
اگر عادت مرد یا زن این نباشد که در هنگام ملاعبه و بغل کردن همسر، منی از آنها خارج شود،[2] ... در ماه رمضان همسرم را بغل کرده بودم و احساس کردم که در حال ارضا شدن هستم و ..... که با دختر او ازدواج نکند [1] ولی اگر با زنی زنا کند، ازدواج پسر این مرد با دختر آن زن، ...
اگر برای شما پسر یا دختر دار شدن مهم است - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../breed-daughter.html
Translate this page
اما با این حال در شرایط عادی به ازای هر 100 دختر 104 پسر متولد می‌شود که این نشان ... گذاری صورت می‌گیرد ، اضافه شدن مقدار گلوکز در ترشحات مخاطی دهانه رحم در موقع ...
آموزش ارضا شدن - بیتوته
www.beytoote.com/.../stimulation1-zanashoeei2.html
Translate this page
مرحله ارگاسم دیر ارضا شدن آموزش ارضا شدن حالت نعوظ انزال آموزش ارضا شدن در مردان ... وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه می کند، نه تنها خودش بهتر ارضا می شود، بلکه ... قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی “چرخه تحریک جنسی” آشنا شوید. .... احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید.
روابط جنسی دردناک در زنان هنگام نزدیکی (18+)|موفق باشی
movafaghbashi.com › ... › آموزش روابط جنسی
Translate this page
روابط جنسی دردناک و تنگ شدن غیر ارادی واژن هنگام سکس و نزدیکی ، نزدیکی ... این موضوع سبب درد زیاد هنگام رابطه جنسی و گاهی مانع دخول آلت تناسلی مرد می شود . ... در حال حاضر منابع علمی دلایل واضحی را برای واژینیسموس مشخص نکرده اند. ..... هفته قبل خورده می شود استفاده کنید و قطعا در دوران عقد دختر و پسر با هم روابط محدودی دارند ...
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
Translate this page
بهترین هدیه به همسر - محرمانه با همسران - آرامش داشتن در کنار تو - بهترین هدیه به همسر. ... می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار ... توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به .... انزال های به موقع می تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات در سنین بالاتر را کاهش دهد .
چکار کنم زنم ارضا بشه - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1668-چکار-کنم-زنم...
Translate this page
پرسشی که برای اکثرا آقایان بعد از ازدواج پیش می آید چکار کنم زنم ارضا بشه ، آنچه ... بدن ، حرفهای درگوشی ( لازم است در رابطه جنسی با همسر خود صحبت کنید حرفهای محبت ... نزدیک سپس مرد برای ارضا شدن از روش دخول عمیق استفاده کند تا مدت زمان ارضای هر دو نزدیک به هم یا همزمان صورت گیرد .... بهترین سنّ ازدواج برای دختر و پسر ؟
روشهای حال کردن دوست دختر - آموزش تضمینی برای اذیت کردن ...
www.realsearch.ir/msdtnofdyrdcndnsdyvndnsdcacyrct... - Translate this page
بله موقع بوسیدن در حال ارتباط هستید! با بوسیدن، آغوش ... دنبال .... Tags ارگاسم در زنان اماده کردن زن برای آمیزش چرا همسرم ارضا نمی شود چطور امیزش . ... بگو من برادر فلانی ( دوست دختر طرف ) هستی و یهو سر فحش و بکش بهش اینقدر ...شماره دوست دختر ... دوست دختر پیدا کردن دوستی سالم با دختر روشهای دوست شدن با دخترها .... حسام 18
خودم هم پسر هستم
www.porseman.org/q/show.aspx?id=110516
Translate this page
پرسش و پاسخ ، من در دانشگاه با پسری (خودم هم پسر هستم) که قبلا با پسر ... عرق می کند و بسیاری از بچه ها سر همین جریان او را اذیت کرده و یا به هر حال متلکی به او می پراندند. ... چون هم یک نشاط روحی به من دست می دهد و هم مثل علاقه یک پسر به یک دختر می ماند! ... مادی و غیرمادی است و رشد و کمال او نیز در گرو ارضای صحیح و به موقع این نیازهاست.
ورود زنان ممنوع!!!
ayma90.blogfa.com/
Translate this page
شب زفاف زمانی که دختران برای اولین بار تجربه آمیزش از راه واژن را می آزمایند. ... زن نیز میتواند با ابراز علاقه به بوسیده شدن و کمک به حرکات بالا و پایین مرد ..... ۶- حال بعد از اینکه مراحل فوق را بخوبی آموختید،سعی کنید مطابق روش بالا خود را ... که موقع انزال،خانمها احساسی مشابه دفع ادرار دارند،بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او ...
مدت و شدت خونریزی بعد از پاره شدن پرده بکارت دختر باکره در ...
hamsar.jala.ir/.../مدت-و-شدت-خونریزی-بعد-از-پاره-شد...
Translate this page
و آیا امکان داره که پاره شدن پرده بدون هیچ دردی و با خونریزی خیلی کمی همراه باشه؟ .... بدم تو این دوسال با معاشقه ارضا شده بودیم چندبار هم سعی کردیم که با احساس درد شدید همسرم مجبور .... به نظر شما پردش پاره شده موقع سکس یا خون از مقدش هست ... اذیت شه و ادامه نمیدم با این حال که تمام مراحل معاشقه رو انجام میدم باز نمیتونم از درد اشکش در میاد.
متعه نشانه حقانیت و عقلانیت اسلام - سوالات جنسی
www.ezdevajeasan12.blogfa.com/cat-2.aspx?p=2
Translate this page
جنب شدن زنان و مردان : انسان با دو چیز جُنُب مى شود: اوّل جماع (آمیزش جنسى و ورود آلت ... شب زفاف، شبی است که اولین آمیزش کامل دختر و پسر (زن و شوهر) انجام می شود که غالبا در شب .... اگر در حال حیض این کار صورت گرفت، ‌خوب است کفّاره بدهد. ..... بله منی در زنان نیز وجود دارد و در موقع اوج شهوت و ارضا شدن ترشح می گردد و اگر در داخل واژن ...
دختر کردنی - دختر جهت حال کردنMSN Health & FitnessMSN ...
www.justfind.ir/dydfndsyqnrcqcsvdmnmctdqncrctdndt... - Translate this page
Click to view collection of دختر جهت حال کردن games. ... جوگیر شدن دختر ایرانی موقع ورزش در پارک. ... حال کردن دختری با پسر روی دیوار18+ حال کردن دختر 18+ حال کردن پسر18+ [ ... دختر جهت حال کردن - MSN Health & Fitness - MSN.comدختر جهت حال کردن - MSN Health & Fitness - MSN.comروش های ارضا کردن زنان در رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.