مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

رابطه جنسی از پشت (مقعد،دُبُر)

رابطه جنسی از پشت (مقعد،دُبُر)

با سلام و خسته نباشید؛ سؤالی داشتم که ممنون میشم جوابشو بگیرم. چند ماهی است که عقد کرده‌ایم. اجازه ارتباط جنسی کامل را نداریم. می ‌توانیم سکس و آمیزش از عقب داشته باشیم؟ آیا بعد از نزدیکی ( مثلاً همان روز) خانومم مشکلی در راه رفتن، درد شکم یا ... نخواهد داشت؟ لطفاً کامل توضیح دهید. ممنون و سپاسگزار.

دوست گرامی؛ اینگونه عوارض بسته به سابقه جنسی و ویژگی‌های جسمی و جنسی افراد متفاوت خواهد بود لذا احتمال همه آن عوارضی که مطرح نمودید و آسیب‌هایی دیگر بسته به ویژگی های فرد، وجود دارد. در ادامه کمی درباره احکام شرعی و عوارض جسمی و روان‌شناختی این عمل با شما سخن خواهیم گفت اما خوب است بدانید از آنجا که دوران نامزدی، زمانی بانشاط و پراحساس ولذتبخش برای طرفین است، همه شکل‌های ارتباطی آن، به شکل خاطره‌ای شیرین برای طرفین باقی می‌ماند و تداعی آن، انگیزه تکرار خواهد بود. مراجعینی داریم که با آغاز این نوع سکس و ارتباط جنسی در دوره نامزدی و تداعی لذت روانی این دوره با این لذت جنسی، اکنون که ماه‌ها از ازدواجشان گذشته است و وارد زندگی مشترک شده‌اند هنوز بر همان روش تمرکز دارند (البته غالبا با اصرار آقایان و اکراه بانوان) و گاه بعد از مدت‌ها، هنوز دختر باکره مانده است! این به معنای به هم ریختن سازمان روانی و عاطفی زن است که حاصلی جز کدورت عاطفی خانواده ندارد. پس با تمام توان، در این مورد خوددار باشید و به روش‌های دیگر ارتباط جنسی در این دوران فکر کنید.
حکم شرعی نزدیکی با همسر از پشت (دُبُر) عبارت است از:
آیات عظام امام خمینى، خامنه ‏اى، صافى، مکارم و نورى: «کراهت شدید دارد». (آیت ‏اللّه نورى، توضیح ‏المسائل، م 452 ؛ امام خمینى و آیت‏ اللّه صافى، توضیح‏ المسائل مراجع، م 450 ؛ آیت‏ اللّه مکارم، تعلیقات على العروة، احکام الحیض، السابع و آیت‏ اللّه خامنه ‏اى، استفتاء، س 425)
آیت ‏اللّه سیستانى و آیت‏ اللّه فاضل: «اگر زن راضى باشد، کراهت شدید دارد و اگر راضى نباشد، بنابر احتیاط واجب جایز نیست». (آیت ‏اللّه فاضل، تعلیقات على ‏العروة، احکام الحیض، السابع ؛ آیت ‏اللّه سیستانى، توضیح ‏المسائل مراجع، م 450)
آیات عظام بهجت، تبریزى و وحید: «بنابر احتیاط واجب، جایز نیست». (آیت ‏اللّه وحید، منهاج الصالحین، ج 2، م 228 ؛ آیت‏ اللّه بهجت، وسیلة النجاه، ج 1، م 268 ؛ آیت ‏اللّه تبریزى، منهاج الصالحین، ج 1، م 228)

*** خوب است بدانید :
1. مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد (پشت- دُبُر) برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل می شود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سرد مزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی می یابد که وسیله دفع شهوت شده و خودش نباید از این عمل خدادادی لذتی ببرد.
2. زن در این نوع ارتباط دچار درد بسیار شدیدی خواهد شد که گاه تا مدتی امکان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اینکه این درد فراوان، هیچ لذتی از این رابطه جنسی برای او باقی نخواهد گذاشت.
3. از آنجا که ساختمان مقعد طوری است که ظرفیت پذیرش آلت مرد را ندارد (برخلاف واژن یا فرج که خاصیت ارتجاعی و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسیب دیدگی ماهیچه حلقوی (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتی پارگی آن وجود دارد. درنتیجه زن گرفتار درجاتی از بی اختیاری مدفوع شده و نیازمند جراحی و عوارض بعدی می شود. چون مرد در حال لذت جنسی فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لحظه می تواند به زن آسیب فیزیکی وارد کند.
4. مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت مرد این میکروبها می توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده خود و او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.
5. مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک است و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.
6. از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچه ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل می کند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.
7. و نکته آخر اینکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلای مرد به زود انزالی در آینده است. در نتیجه نمی تواند آنگونه که باید از همبستری با همسرش لذت ببرد و بنابراین دچار سرد مزاجی شده و مشکلات روحی پیدا خواهد کرد.
8. با توجه به این که، سیستم فیزیولوژیکی زن این چنین است که لذّت حادّ و حقیقی جنسی را معمولاً از همان مجرای طبیعی و خدادادیاش (قُبُل) احساس میکند؛ از این رو با مجامعت از همان طریق طبیعی، رابطه‏ای دو طرفه برقرار شده و دو طرف به نحو رضایت‏مندی از یکدیگر لذّت میبرند؛ اما نزدیکی از «دُبُر» نمیتوان صد در صد، برآورده کننده‏ی حاجت روحی و جنسی زن باشد. در ادامه‏ی این فرآیند، زن با عدم اشباع و ارضاء میل جنسی برخورد کرده و نوعی روان‏پریشی در ابعادِ عصب و عاطفه پیدا میکند (حالت نورزی). خاصه این که او در این حالت، فقط ابزاری جهت لذت‏بری یکسویه‏ی مرد قرار گرفته و نمیتواند عکس‏العمل مناسب آن هم با جهت‏گیری لذت‏بری متقابلِ جنسی داشته باشد.
9. در ادامه‏ روند قبل، مرد همچنان به پر کردن ظرفیت جنسی خود مشغول شده و در عرض چند لحظه کوتاه به حدّ بالای کام‏گیری (اُرگاسمِ فعّال) میرسد و سریعاً حجم بالای شهوت را با بیرون ریختن منی، تخلیه میکند. امّا طرف مقابل، به دلیل ویژگی دیر فعّالی جنسی، هنوز در تکاپوست تا به نحوی خود را هماهنگ با مرد کرده و دستِ کم به همان اندازه که او لذّت برده، غریزه را پاسخ دهد. ولی هنوز در نیمه راه است که مرد با ریخته شدنِ سریع (و بلکه ناخواسته‏ی) منی به بیرون، به مرحله سرد حسیّ جنسی وارد شده و نمیتواند پاسخگوی خوبی به واکنشِ جنسی زن (که هم اینک گرمِ رابطه‏سازی است) باشد. در نتیجه این زن است که ناکام میماند و لذا همچنان برداشتِ زن و سهم جنسی اش کمتر از مرد خواهد بود (پس، در عین رضایت، کراهت هم باقی است. چون دیگر دل زن به این حالات خوش و آرامی نمی گیرد و به هر حال، درصدی - حتی اندک - از ضربه‏های روحی به سیستم عصب و اُرگانیسم زن وارد میشود).
10. چون دخول از قسمتِ دُبُر، توأم با محدودیّت‏های فیزیولوژیک مرد و زن است؛ از این رو، نیاز به شدّت و سختی از سوی مرد و لزوم اثرپذیری منفعلانه‏ی زن بوده و این فشار به مقعد زن، عصب‏های تناسلی مرد را تحریک کرده و موجب فعالیت کیسه‏ی منی و در آخر، انزال زودرسِ منیِ مرد میشود. مشکلِ بعدی، از هیجان افتادنِ مرد، سستی عضلات، دوگانگی مزاجِ جنسی و حتّی سردمزاجی مرد است. به عبارتی، فقط زن آسیب‏پذیر نخواهد بود. مرد در دراز مدت و در اثر استمرار این حالات، به نوعی حساسیّت‏های عصب‏های آلت جنسی مبتلا شده و نسبت به زودانزالی منی، ناتوان شده و ادامه‏ی این زودانزالی، میتواند نوعی سردمزاجی در مرد پدید آورد.

*** سخنی لطیف از امام احساس و عقل، امام صادق (علیه السلام): از ایشان درباره آمیزش از مقعد پرسیدند. حضرت در نهایت زیبایی فرمودند: «همسرت، عروسک و عشق زندگی توست؛ پس او را با این کار اذیت مکن.» (وسائل الشیعه، ج20،ص143)

نویسنده : عباسعلی هراتیان

دیدگاه ها

تنظیمات نمایش دیدگاه

روش مورد نظر را برای نمایش دیدگاهها را انتخاب کنید و بر روی گزینه "ذخیره تنظیمات" کلیک کنید

من مشکل یکی از دوستانو دارم

من مشکل یکی از دوستانو دارم و هنگام مدفوع آب شیری رنگ ازم خارج میشه این منی هست یا چیزه دیگه

حاملگی !!!!

من حدودا دوهفته پیش با نامزدم از پشت سکس داشتیم و ایشون اب منی خودشون رو داخل مقعد من ریختن....اما بنظرمیاد حتی یه قطره هم جلو ریخته نشده ....سوالم اینه ایا امکان حاملگی از پشت وجود داره با مقدار کمی اب منی مرد!!!لطفا همینجا جواب بدین ومختصر ...ادرس ندین خواهشا.الان پریودیم رو یه هفته عقب افتاده

پاسخ

از نظر علمی، امکان انتقال اسپرم از راه روده به رحم وجود ندارد؛ البته به دلیل فاصله کم بین مقعد و واژن زن، احتمال نفوذ منی مرد به واژن وجود دارد. به هر حال بهترین راه برای رفع نگرانی، دادن آزمایش است. این نکته نیز لازم به ذکر است که ارتباط مقعدی دارای مضرات فراوانی می باشد و بهتر است از آن اجتناب شود.

سکس ازپشت باعث پاره شدن پرده

سکس ازپشت باعث پاره شدن پرده میشود?لطفا بهم ج بدید?اره یا نه?

آری آری اگه زیاد بهش فشار

آری آری اگه زیاد بهش فشار بیاد میشه.

خیلی خوبه که همچین جایی هست

سلام خسته نباشید
1.میخواستم بدونم آیا جدیدا" آزمایشی مبنی بر تشخیص رابطه از راه مقعد(پشت) تو پزشکی قانونی ایجاد شده؟؟؟
یعنی کلاً به طور کامل مشخص میشه که یه دختر از پشت رابطه داشته یا نه؟
2.اگر بخاطر مسائل پزشکی چیزی مثل شلنگ نازک وارد مقعد شده باشه چی اونم نشون میده؟؟
برادرم میخواد ازدواج کنه با یکی از اقوام میخواستم همه چیو تقریباً در این زمینه بدونم
ممنونم ازتون

با سلام

23سال سن دارم و منی من هنگام خروج فشار و جهش زیادی ندارد در ضمن منی من زیاد غلیظ و شیری رنگ نیست و تقریبا زلاله وهنگام ارضا شدن منی زیادی از بدنم خارج میشه<راهنمایی کنید ممنون میشم

خدا خیرتان بدهد.یاعلی

خدا خیرتان بدهد.یاعلی

باسن

سلام می خواستم بدونم ایا باسن هم پرده دارد یا نه .چند با ارتباط دکتر می فهمد ..

عاشق

دیگر عشق صدای تپش قلب ها نیست، صدای فنر تخت هاست
با احترام ، متاسفم برای خیلی از آدم ها، همه چیز شده جسم

ایدز

سلام من چند وقت پیش افتادم زمین دستم برید فرداش در محیط کار به خیلیا دست دام اگر یکی از اونا ایدز داشته باشه و همچنین دستش بریده یا زخم باشه ایا به منم بیماری ایدز هنگام دست دان سرایت کرده خواهش میکنم جواب سوالامو بدید خیلی نگرانمممنون از سایت مفید شما

واژن چقدره

اندازه نرمال واژن چقدره

سلام...والا پسره اومده نوشته

سلام...والا پسره اومده نوشته الان به هیچ دختری نمیشه اعتماد کرد...ببخشید شما به بزرگی خودتون....همه تون از18 سالگی دنبال سکس بادخترای بدبختین وقتی میخواین ازدواج کنین فقط میگین پاک باشه پاک باشه و اعتماد نداریم...چقد رو دارین شماها.
خودتون ک پاک نیستین پس انتظار دختر پاک نداشته باشین والا.

لذت نبردن ازهمسر

باسلام من حدود7سال هستکه ازدواج کردم وحدود3سال هستکه از زنم لذت نمیبرم وتمایلئ به نزدیکئ ندارم حالا بایدچکارکنم که زندگیم بهم نخوره وهمسرم ازمن راضئ باشه/لطفا ازهمین سایت راهنمایم کنید/مر30

عجب سوالایی میپرسنا

واقعا بعضی سوالا رو که خوندم خندم گرفت
بعضی وقتا که گلاب بروتون میرم دبلیوسی ادرار کوچیک که میکنم آخرش یه مایع شیری رنگی از آلتم خارج میشه میخواستم بدونم این عفونته یا منی هست؟
پسر هستم 27 سالمه مجردم

سلام.ببخشین من قصد ازدواج

سلام.ببخشین من قصد ازدواج بادوختری رو دارم اما موقعی ک ب خواستگاریش رفتم فهمیدم ک وقتی حدودا 15 ساله بوده ماژیک داخله خود میکرده و یک روز ک با اون میشینه وقتی درش میاره ی قطره خون ازش میاد میخام ببینم ک الان این دختر پرده داره یا نه و آیا هنوز دختر است و من میتونم با اون ازدواج کنم؟

اگه ازش مطمئنی و دختره

اگه ازش مطمئنی و دختره خوبیه از دستش نده.

من الان دو ماه هستش ازدواج

من الان دو ماه هستش ازدواج کردم شوهرم من رو با لیدوکایین خیس میکنه ولی حسابی دردم میاد اون هم قبول نمی کنه چه کار کنم

سلام من یک دخترم ایارابطه

سلام من یک دخترم ایارابطه جنسی از پشت درآزمایش سلامت (پزشکی قانونی)مشخص می شود؟
خواهش میکنم جوابم روبدین

سلام میخاستم بدونم سکس از عقب

سلام میخاستم بدونم سکس از عقب به پرده اسیب میرسونه واگه به پزشک مراجعه کنیم نامه سلامت میده یا نه به ایمیلم ارسال کنید خواش میکنم ج بدید

سلام دوست پسرم خیلی

سلام دوست پسرم خیلی اصرارمیکنه که از پشت باهام نزدیکی کنه. منم خیلی دوستش دارم نمیدونم چکارکنم توروخدا راه حل بدهید میگه اگه اینکارو نمیکنی دیگه بام حرف نزن باتشکر

دوست بسر

سلام عزیزم سعی کن احساساتی برخوردنکنی.توعشق همه جیزباید دوطرفه باشه.درخواست این آقا یکطرفه هست، بس عشق نیست فقط...!مرسی که نظربقیه هم برات مهمه.مهدی

سلام عزیزم.سعی کن احساساتی برخوردنکنی.عشق مهمه نه هوس/آقا

سلام سعی کن احساساتی برخوردنکنی.لذتش واسه ده دقیقه بیشترنیست.اون اکه واقعأبهت عشق داشت این کارو ازت نمیخواست جون لذتش یکطرفست.عشق بایددوطرفه باشه.ضمنأمرسی که نظربقیه واست مهمه.

یه بار دیگه این حرفو زد یکی

یه بار دیگه این حرفو زد یکی بزن تو گوشش،بعدشم برا همیشه ازش جدا شو،کاش میدونستی عاقبت این کارا چیه!

سکس از معقد

سکس از معقد در صورتی ک فقط سر الت تناسلی مرد داخل رفته اونم یه مدت خیلی کوتاه بعد از 2 سال برای پزشک قانونی قابل تشخیصه؟؟؟؟با جواب و توضیح کامل لطفا

khyanat

man eshqam bad az 2 bar sex bm khyanat krd yani fahmidm ba yki dgm hast. Darm divane misham chikar konam bar garde chi bsh bgm?

واقعا متاسفم،آدم با خوندن این

واقعا متاسفم،آدم با خوندن این حرفا دوست داره کیس رو بکوبه تو سرش!اسم اینجور آدما رو میذارن عشق که هیچ،تازه میخان برگرده!!!
واقعااااااااااا جای تاسف داره که بعضی از دخترا تا این حد ساده لوح اند.

ادم از خوندن این مطالب وحشت

ادم از خوندن این مطالب وحشت می کنه مدتهاست میخوام ازدواج کنم اما به هیچ دختری اعتماد ندارم ای کاش 50 سال پیش به دنیا می اومدم در عجب دنیای بدی گیر کردیم خدایا خودت به دادم برس

شما پنجاه سال پیش به دنیا

شما پنجاه سال پیش به دنیا می‌آمدی فرقش این بود که نادان تر بودی. به جای این موهومات به اخلاقیات واقعی بچسب. سرت به کار خودت باشد و در گذشته کسی کنکاش نکن. به زن هم به چشم کالا نگاه نکن.

چقدرروداریدشما شرم حیا هم خوب

چقدرروداریدشما شرم حیا هم خوب چیزیه.

سلام من یک دوس دختر دارم که

سلام من یک دوس دختر دارم که از پشت حال میکنه چکارش کنم که از جلو حال کنه؟ممنون میشم جوابم بدید

اگر غیرت داشتی

اگر غیرت میداشتی این کارارو نمیکردی....نشنیدی مگه از امام معصوم... هرعملی عکس العملی داره...اگر با ناموس مردم ارتباط داشتی با ناموست ارتباط پیدا می کنن.

پاسخ

مخاطب گرامی؛ رابطه عاطفی و دوستانه با نامحرم از لحاظ شرعی دارای اشکال است؛ در ضمن رابطه جنسی با نامحرم، زناست و از گناهان کبیره می باشد و عواقب دنیوی و اخروی فراوان دارد؛ پس حقیقتاً توبه کنید و این رابطه را قطع نمایید و دیگر به سراغ این روابط شیطانی نروید و بدانید ادامه این نوع روابط، آینده زندگی تان را بی تردید نابود خواهد کرد و پشیمان خواهید شد.

بکارت

حالامگه چه اتفاقی میفته که پسرعقدکرده ی شما در دوران نامزدی پرده ی بکارت شماروازبین ببره.اون دیگه همسرشماست.بگذارید بهترین لذت جنسی رو از شماببره.من خودم2ساله نامزدهستم وفقط چندماه اول روباکره بودم وبعداز اون اجازه ی دخول کامل رو به همسرم دادم وفقط با کاندوم ازحامله شدنم جلوگیری میکنیم وبهترین لذت روازهم میبریم.وقتی ازجلو اجازه داشته باشن که دخول داشته باشن وراحت ارضابشن مطمین باشید که درخواست دخول از مقعدروازشمانمیکنن.

تذکر دلسوزانه

واقعا جای تعجب وقتی میشه بدون دخول درزمان عقد تاحدودی لذت جنسی روتجربه کرد چرا ازپشت!!!کسی ک حداقل20سال مجردی رو تحمل کرده میتونه برا رسیدن ب لذت واقعی صبرکنه و در زمان عقد سبب آزار نزدیکترین کسش نشه.

سلام آلتم در طول روز حدود 8-9

سلام آلتم در طول روز حدود 8-9 بار بزرگ می شه باید چه کنم ؟؟
من مجردم 18سال دارم

الت تناسلی

باسلام الت من 10سانتی متراست وقطرش خیلی کمه ون 32سالمه راهی برای یزرگ کردنش هست ممنونم راهنمایی کنید

پاسخ

مخاطب گرامی، اندازه آلت تناسلی شما کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد؛ توضیح اینکه اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ بین 10 تا 20 سانتیمتر است. البته جهت انجام مقاربت طبیعی و باروری زن، اگر در حالت نعوظ اندازه آلت حداقل 5 الی 6 سانتیمتر نیز باشد کافی است و توانایی آمیزش و ارضاء جنسی زن با طول آلت تناسلی مرد ارتباط ندارد.

مساله جنسی

دوست دارم در رابطه جنسی مفعول باشم از مرد بودن در مساول جنسی متنفرم جنسیت ظاهری رو نمی تونم عوض کنم ولی ایطور همیشه ناراحتم علاقه ای به زن گرفتن ندارم زیبایی دیگران را هم ندارم از مظهر نیاز بودن متنفرم از فاعل بودن آن هم فاعل بودن و مرد بودن برای همیشه در وحشت وناراحتیم حتی در دین و قرآن هم آنچه را که میخواهم وعده اش را در بهشت هم مستقیما" نمی یابم همجنسگرایی هم هم در جامعه مرسوم نیست هم شدیدترین عذابها و حرمانها برایش آمده و عقوبت دنیاییش هم از همه سخت تر است تغییر جنسیت هم جراحی است ویا بسیار مشکل است ویا در عمل موجود امکان پذیر نیست وراه چاره من هم این نیست عرصه را تنگ و محدود می بینم و اغلب پریشان احوالم نمیدانم چه کنم تکرار میکنم از جنسیت مرد وتنها فاعل بودن ومظهر نیاز بودن و... در زمینه مسائل جنسی بیزار و متنفرم مشکل صرف مسائل درمانی غدد درونی واز این قبیل نیست

سلام

طبیعتاً هر چیزی که خدای بزرگ تو وجود آدما گذاشته دلیلی داره که ما ادما شاید هنوز کشف نکردیم، اما به نظرم تا وقتی واژن هست که ادم به جای دیگه ای سر نمی زنه!!! شاید اطلاعاتم زیاد نباشه اما اینو می دونم که هرچیزی دربدن کارخودش رو انجام می ده نمیشه جا به جا شون کنیم، هر چیزی که در بدن باعث درد می شه ضرر داره
ان شاء الله که همه به درستی از بدن خودشون استفاده کنن

مطالعه

با سلام، من ازدواج کردم اما قبلش راجع به همه مسائل تحقیق کردم خودم به خوبی جواب اکثرمشکلاتم رو می دونم واقعاً واسم عجیبه بعضیا عجب سوالایی می کنن؟ الان تو قرنی که ما زندگی می کنیم یه سری ها خیلی عقب هستن لطفاً یه کم مطالعه کنیداز کتاب ، اینترنت و... خیلی چیزا را کامل گفتن حتماً که نباید تجربه عملی باشه تا بعد ازترس عاقبتش برید یاد بگیرید. با تشکر از سایت خیلی خوبتون

شک

سلام...........من وقتی دستشویی میرم چند دقیقه آب رو با فشار به روی رحمم نگه میدارم و به یه چیزی فکر می کنم بعد رحمم تکون میخوره ولی حس نکردم که منی از من خارج بشه حالا باید غسل کنم یانه؟

آیا سکس مقعدی باعث سردی رابطه

آیا سکس مقعدی باعث سردی رابطه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشه ج بدین

از سایت خوبتون ممنون و خیلی

از سایت خوبتون ممنون و خیلی خوب است که به تمام سئوالات جواب درست و حقیقی می دهید
از صداقت شما متشکرم

تشکر

از ابراز لطفتان حق شناسی کرده و سپاسگزاریم.

با سلام. پسری هستم 18 ساله.

با سلام. پسری هستم 18 ساله. در ارضاء شدن منی من بسیار کم جهش میکنه و به بیرون پرتاب میشه در اندازه 2 تا 3 سانتی متر . لطفا اگه راهی برای درمان این دارید به ایمیلم بفرستید.

سوال

من تا پارسال با هیچ کسی رابطه نداشتم اما2 سال پیش با یه دختری دوست شدم.هنوز هم با هم خیلی صمیمی هستیم اما متاسفانه یک جا تنها شدیم و اون کاری رو که نباید میکردیم کردیم بعدش خیلی پشیمون شدم توبه کردم و دیگه همچین کاری نکردم. اما اون خانوم هم به من میگه قبل از من با هیچ کسی رابطه جنسی نداشته. ایا باور کنم ؟ایا همچین شخصی به درد ازدواج میخوره؟؟

من دوسپسرم میگه صیغه و رابطه

من دوسپسرم میگه صیغه و رابطه از پشت،من 15 سالمه و میترسم چیکارکنم؟

سلام سکس از مقعد باعث حاملگی

سلام سکس از مقعد باعث حاملگی میشود؟چون نامزدم بعد از یک هفته استفراغ و اشتهاش به غذا زیاد شده.کمک کنید.

سوال من هم اینه جواب بدید

سوال من هم اینه جواب بدید


رابطه جنسی از پشت (مقعد،دُبُر) | پرسمان دانشجویی - تربیتی ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../رابطه-جنسی-از-پش...
Translate this page
قبل از از هر چیز لازم به ذکر است که کارشناسان تغذیه کودک و مادر، توصیه می کنند در صورتیکه مادر شیر دارد و ... آیا بعد از نزدیکی ( مثلاً همان روز) خانومم مشکلی در راه رفتن، درد شکم یا . ..... سلام دوست پسرم خیلی اصرارمیکنه که از پشت باهام نزدیکی کنه.
رابطه جنسی از راه مقعد: نکته های ایمنی و بهداشتی - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/.../رابطه-جنسی-از-راه-مقعد-نک...
Translate this page
Jan 13, 2010 - 1 post - ‎1 author
مقدمه : از قرنها پیش یکی از راههای مقاربتی، رابطه جنسی از راه مقعد می باشد. ... با استفاده از کاندوم، همچنین تنقیه قبل از عمل سکس، می توان از آلودگی های حین ... آن، همواره راحت تر از دخول از راه مقعد است، بنابراین باز هم تاکید می کنیم از ...
نزدیکی از پشت یا نزدیکی از مقعد در روابط جنسی | موفق باشی
movafaghbashi.com › ... › آموزش روابط جنسی
Translate this page
صراحتا اعلام می کنیم ، انجام رابطه جنسی یا نزدیکی از مقعد با هر روش و با استفاده از هر .... اگر فردی قبل از ازدواج رابطه جنسی مقعدی داشته باشد مشخص می شود یا خیر؟
دکتر رهام صادقی - لذت بردن از نزدیکی مقعدی
www.roham.ws › ... › رابطه مقعدی
Translate this page
Nov 20, 2008 - 15 posts
من و همسرم تقریبا یک روز در میان باهم نزدیکی می کنیم و هر بار علاوه بر رابطه جنسی از جلو رابطه جنسی مقعدی هم می کنیم و در ایام قاعدگی هم از رابطه جنسی مقعدی ...
مشکل درد در هنگام نزدیکی
19 posts
28 Jun 2014
رابطه جنسی مقعدی، آسیب به پرده بکارت و بواسیر
19 posts
20 Dec 2011
رابطه جنسی از معقد ! چیکار کنم ؟
15 posts
13 Jul 2011
نحوه کاهش درد در آمیزش مقعدی
19 posts
15 Aug 2009
More results from www.roham.ws
برای کاهش درد رابطه مقعدی پماد بی حسی چی استفاده کنم؟
mamasite.ir › پرسش و پاسخ
Dec 28, 2014 - کاهش درد رابطه مقعدی، نزدیکی از پشت - مضرات رابطه معقدی - رابطه ... 3 ماه قبل. Gravatar. طرف میخواد از پشت سکس کنه ' اونوقت پیشنهاد میدین ...
آمیزش مقعدی و خونریزی بعد از آن - موسسه فرهنگی هنری قلم صنع
www.qalameson.org › ... › مشاوره زناشویی
Translate this page
Dec 11, 2012 - 16 posts
من دیشب بعد از اینکه چند ثانیه آمیزش مقعدی داشتم (یعنی از اونجائیکه ... و چی کار کنم که نامزدم و راضی کنم دست از این کار برداره؟ .... سکس معقدی رو همه متخصصین نهی میکنن ولی ما تو اکثر فیلمای سکسی خارجی این عمل رو میبینیم
آموزش و نکات آمیزش از راه مقعد برای زوج های جوان - پرتال سیبویه
sibouyeh.ir/1392/05/50955.html
Translate this page
Jul 29, 2013 - سکس مقعدی آنهم از راه دخول برای برخی زنان لذت بخش و برای برخی دیگر دردآفرین و غیر قابل تحمل ... سعی کنید قبل از دخول به واژن حتما کاندوم خود را عوض نموده و یا آلتتان را با دقت بشویید. .... ار ناف باید امیزش کنی ناف میدونی چیه؟
روش نزدیکی از پشت بدون درد | فـان لایـو
rizi-ir.funlive.ir/روش-نزدیکی-از-پشت-بدون-درد/
Translate this page
Jun 29, 2015 - باید چه کار کنیم که در موقع نزدیکی از مقعد دچار درد نشویم … ... من قرص‌های ضدبارداریم را تغییر دادم و سعی کردم قبل از نزدیکی کمی ریلکس کنم …
آیا نزدیکی از پشت باعث بزرگ شدن باسن میشود
tanzimkhanevadeh.ir/.../آیا-نزدیکی-از-پشت-باعث-بز...
Translate this page
آیا نزدیکی از پشت باعث بزرگ شدن باسن میشود. ... آیا اگر از روان کننده ، اسپری های بی حسی برای رابطه جنسی مقعدی استفاده کنیم از عوارض آن کاسته میشود ؟ ... ارسال شده در یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 03:01 قبل از ظهر، 1061507 بار مشاهده شده، 0 ...
خطرات و مضرات رابطه ی جنسی مقعدی (پشت) برای زنان
www.amazing.ir/1392/08/19/risks-and-of/
Translate this page
رابطه جنسی مقعدی یا آنال سکس عبارت است از انجام عمل جنسی توسط دخول آلت ..... من غلط بکنم ازدواج کنم به کسی اعتماد ندارم۹۰ در صد دخترا از پشت میدن بعد میرن خونه .... امیدوارم قبل از اینکه ما روبه بهشت رهنمون بفرمایید در زیباتر کردن کشورمون به ما ...
آموزش رابطه مقعدی بدون درد :: آموزش مسائل جنسی و زناشویی ...
tanzimkhanevade.blog.ir/.../آموزش-رابطه-مقعدی-بدون-د...
Translate this page
Aug 3, 2015 - برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک ..... چگونه از مقعد سکس کنم ولی درد نداشتهباشم ...
نظر دکتر محبی در مورد رابطه مقعدی :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/1631
Translate this page
اما باید دقت کرد که مرد اگه رابطه مقعدی رو تجربه کنه براش واژن دیگه ارضا کننده نیست ..... اگر به هنگام سکس مقعدی منی داخل ریخته بشه چه عوارضی میتونه داشته باشه. ..... گفت:آیا عمل بسیار زشتی انجام میدهید که هیچ یک از خلایق قبل از شما انجام نداده.
تنقیه برای رابطه مقعدی - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/.../تنقیه-برای-رابطه-مقعدی.ht...
Translate this page
May 16, 2015 - آنگاه می پرسند: یعنی امر به حقنه می کنی؟ ... سکس مقعدی آنهم از راه دخول برای برخی زنان لذت بخش و برای برخی دیگر دردآفرین و غیر قابل تحمل می ... بعنوان مثال قبل از شروع روده خود را خالی کنید (تنقیه) و با یکدیگر دوش بگیرید.
هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی) - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/doran.../aler-dangers1.ht...
Translate this page
حالا همه این مسائل را مطرح کردم که به اینجا برسیم که رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد ... جهت مشخص شدن تجربه جنسی مفعول از طریق نزدیکی از مقعد و پزشکی قانونی : سوالی که مطرح می شود اینست که آیا اگر فردی قبل از ازدواج رابطه جنسی مقعدی داشته ...
پاسخ به سوالات شما در رابطه با مقعد یا پشت 2 - آمـــ ــوزش ...
dr-milad.mihanblog.com/post/5
Translate this page
حقیقتا از سکس مقعدی لذت میبرم ماهی 3بار سکس دارم ضرری ندارد؟ .... دیگه هم دارم , برای تمیز کردن مقعد و اطمینان از تمیزی آن قبل از انجام سکس از چه راهی استفاده کنم؟
چگونه بفهمیم کسی از مقعد سکس داشته است - واژه اصلاح‌طلب ...
mahitara.mihanblog.com/post/1
Translate this page
چگونه بفهمیم کسی از مقعد سکس داشته است ؟ ... سکس مقعدی کردم باهاش میخواستم بدونم الان میشه تشخص داد که قبلا خانم سکس مقعدی داشته یا ... بازدید ماه قبل : 2635
می خواستم بدانم شوهر هنگام مقاربت و نزدیکی با همسر ... - پرسمان
www.porseman.org/q/vservice.aspx?logo=images/...
Translate this page
با نگاه به بدن لخت او یک زن زیبا را تصور می کنم که در حال معاشقه و آمیزش با آن هستم. و در همین حین ... البته من تا کنون نزدیکی مقعدی به وسیله آلت با همسرم نداشته ام.
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﯾﮏ ﺳﮑﺲ ﻣﻘﻌﺪﯼ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺭﺩ... - مشاوره و آموزش مسائل ...
https://www.facebook.com/...jensi/.../5787985388463...
Translate this page
ﺗﻮﺻﯿﻪ ﺍﮐﯿﺪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣﻌﺪﻩ ﭘﺮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻭ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺳﮑﺲ ﺣﺘﻤﺎ ﺩﻓﻊ ﻣﺪﻓﻮﻉ ﺭﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﯾﺪ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ ... ﺧﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﺭﺍﻣﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻋﻀﻠﻪ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﻣﻨﻘﺒﺾ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﺏ ﺍﺯ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﻣﻘﻌﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻧﺮﯾﺰﻩ .
خطرات هولناک رابطه جنسی مقعدی ! - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/.../خطرات-هولناک-رابطه-جنسی-مقعدی-
Translate this page
Mar 9, 2015 - بعضی از آقایان علاقه خاصی به رابطه مقعدی با زنشان دارند. ... قبل از هر کاری زوجین حمام رفته و باسن و اطراف آنرا تمیز کرده و مرد می‌بایست زوج خود را در .... بااین حال توصیه می کنیم به سکس تراپیست یا متخصص زنان مراجعه نمایید.
کلاه فرنگی - بشنوید از سکس مقعدی (آموختنی های پیش از ازدواج)
belvedere.blogfa.com/post-6.aspx
Translate this page
برای انجام سکس مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی ... یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام سکس مقعدی تأکید کنم .
نزدیکی - | دکتر مهرداد رضایی - متخصص جراحی عمومی
www.drmehrdadrezaie.ir/index.php?ToDo...TagID...
Translate this page
سـوال : سلام اقای دکتر عزیز,من میخوام با نامزدم از مقعد نزدیکی کنم ولی میترسم ... با عرض پوزش مدفوعی بشه,دارو یا کپسولی واسه تخلیه روده قبل از سکس نیست؟
رابطه جنسی مقعدی | تریبون آزاد
tribuneazad.ir/رابطه-جنسی-مقعدی/
Translate this page
آیا اگر از روان کننده ، اسپری های بی حسی برای رابطه جنسی مقعدی استفاده کنیم از ..... من أمیر ،هستم و دوماهی میشه که عقد کردم ، و هفته ی قبل نزدیکی از مقعد رو با نامزدم ...
رابطه مقعدی | Page 2 | تالار گفتگوی سلامت و زیبایی زنان
parsivenus.com › ... › مسائل جنسی و روابط زناشویی
Translate this page
من حدود 1 سال پیش سکس مقعدی داشتم بعد از اون چند تا جوش روی گردنم زد علت چی .... البته 5 روز قبل از پریودی هم قرص LD استفاده می کردم تا پریود نشم و بعد از 2 روز ...
پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما
jense.blogfa.com/
Translate this page
میخوام امروز یه سایت خیلی خوب و مفید و دیدنی رو بهتون معرفی کنم .... آیا بایستی به شریک جنسی اجازه نزدیکی از راه مقعد را داد؟ .... حتما ً قبـل ِ خواب ب ِ بـوسیـدش !
سوال شما:آیا خانم ها انزال منی همسر در داخل مقعد و واژن رو حس می ...
2kalame.com/.../can-a-girl-feel-it-when-a-guy-finishes...
Translate this page
Mar 3, 2015 - آیا زن ها متوجه ریخته شدن منی در داخل مقعد خود در پایان نزدیکی میشوند؟ ... من قبل از نامزدی پرده بکارت رو برای شوهر حفظ کردم و بعد از نامزدی هم بخاطر ...
روش صحیح نزدیکی از مقعد زن
seeu.r98.ir/Forum/Post/18
Translate this page
یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم ... سکس مقعدی آنهم از راه دخول برای برخی زنان لذت بخش و برای برخی دیگر دردآفرین و غیر قابل تحمل می باشد. ... بهترین راه این است که قبل از دخول از تکنیک انگشتکاری (فینگرینگ) مقعد استفاده شود ؛ به این ...
خطرات رابطه جنسی دهانی - صفحه نخست - Blogfa
www.4144044.blogfa.com/author-4144044.aspx?p=3
Translate this page
برای نزدیکی باید از وضعیت هایی استفاده شود که در آنها تحریک کلیتوریس به ..... برای انجام رابطه مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی ... یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه مقعدی تأکید کنم.
روش صحیح رابطه جنسی مقعدی بدون درد
parsrooz.in/روش-صحیح-رابطه-جنسی-مقعدی-بدون-درد/
Translate this page
برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی ... دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه جنسی مقعدی تأکید کنم. ... برچسب ها : anal sex, اموزش رابطه جنسی بدون درد از پشت, رابطه جنسی از پشت, ...
دکتر مهرداد رضایی - مشاوره درمان بواسیر
drmehrdadrezaie.com/index.aspx?siteid=143...4564
Translate this page
تازگی ها به دکتر مراجعه کردم گفته هم بواسیر وهم شقاق دارم. ... است بگویم قبل از معاینه اظهار نظر نشود اگر تمایل داشتید باید تشریف بیاورید .... 2 سال پیش از مقعد سکس داشتم که موجب بواسیر و شقاق در من شد میخواستم با لیزر عمل کنم که خانواده ...
حکم شرعی نزدیکی از پشت! - طلبه پاسخگو
www.t-pasokhgoo.ir/.../277-کم-شرعی-نزدیکی-از-پش...
Translate this page
با رعایت اصول پزشکی علاقه به سکس مقعدی با همسر خود دارم ولی نمیدانم چرا از نظر مذهب حرام است. ... بلکه خطاب لایأتى من غیر هذا الموضع؛ از غیر از قُبُل، نزدیکى نشود». ..... سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم اگه سوالی داشتم چطوری می تونم مطرح کنم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.