مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

چگونه کاندوم را با دهان سر الت شوهرم بگذارم

کاندوم یک پوشش پلاستیکی بسیار نازک است که روی عضوجنسی مرد کشیده می شود. از این طریق هنگام انزال مرد مایع منی در داخل کاندوم ریخته شده و از رسیدن اسپرم مرد به دهانه رحم جلوگیری می کند.
امروزه کاندوم های زنانه نیزعرضه شده که خانم ها قبل ازنزدیکی می توانند آن را استفاده کنند.
پزشکان معتقدند که در صورت استفاده صحیح از کاندوم? یک وسیله بسیار مناسب و کاملاً موثر در پیشگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی خواهد بود و آنرا توصیه میکنند.
کاندوم را با اسامی دیگری چون (کاپوت)، (عایق پلاستیکی) و ( غلاف) هم می شناسند.

چرا باید از کاندوم استفاده کنیم؟

آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از جمله ایدز می باشد. کاندوم بهترین محافظ در برابر بیماری های آمیزشی محسوب میشود. چون کاندوم صرفنظر از جنسیت افرادیکه با یکدیگر نزدیکی جنسی انجام میدهند، مانع از ارتباط و آمیختن ترشح های داخلی و راه پیدا کردن ویروس های احتمالی به بدن شرکای جنسی می شوند.
استفاده از کاندوم با توجه به ارزان بودن و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بیماریهای مقاربتی و ایدز امری عقلانی است، چرا که ابتلا به این بیماری ها هزینه‌های درمانی سنگین و مشکلات روانی بسیاری را درپی خواهد داشت.
به علت پایین بودن فرهنگ مصرف و کم بودن اطلاعات، گاهی افراد اظهار میکنند که مصرف کاندوم باعث پایین آمدن لذت میشود که این فقط یک تفکر غلط است ومصرف کاندوم هیچ تاثیری در این پدیده ندارد.

دلایل استفاده از کاندوم :

 کاندوم تنها وسیله ای است که در صورت استفاده صحیح و همیشگی? قادر به پیشگیری از بیماری های آمیزشی و از همه مهمتر ایدز است. 
کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته در صورت استفاده صحیح و همیشگی است.
کاندوم بر خلاف بعضی از راه های پیشگیری از بارداری دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.
 کاندوم ها درشکل ها، رنگ ها، طعم و بو، بافت ها و اندازه هایی متنوع ارایه می شوند که می توانند لذت در نزدیکی را افزایش دهند.
 کاندوم را می توان به راحتی از داروخانه ها، سوپر مارکت ها و مغازه ها تهیه کرد و مانند دیگر راه های پیشگیری نیازی به نسخه پزشک ندارد.
 کاندوم مشکلات موجود در نزدیکی مانند زود ارضایی را کاهش می دهند.
 استفاده از کاندوم بسیار ساده است. تنها با کمی تمرین در مورد نحوه استفاده صحیح از آن شما قادر خواهید بود از لذت ارتباط جنسی با اطمینان خاطر کامل بهره ببرید.
 کاندوم را تنها در موقع نزدیکی باید استفاده کرد. بر خلاف دیگر راه های پیشگیری که شما بایستی زمان مصرف و نوع استفاده از آن ها را مد نظر داشته باشید.

آموزش استفاده از کاندوم

 – با دقت بسته کاندوم را باز کنید تا کاندوم پاره نشو . ( از قیچی و یا چیزهای تیزمانند ناخن و یا دندان برای باز کردن آن استفاده نکنید(.

 

کاندوم را پیش از استفاده از حالت رول و پیچ خورده باز نکنید ! 
– اگر شما ختنه نکرده هستید ابتدا پوسته بالایی را عقب کشیده کاندوم را برروی آلت تا انتهای قسمت سخت آلت بکشید .

 

دقت کنید که اگر احیاناً کاندوم را برعکس بر روی آلت قرار داده اید سعی نکنید که مجدداً آن را برگردانید. حتماً ازیک کاندوم جدید استفاده کنید !

– قسمت بالایی و نوک کاندوم دارای هوا می باشد. با انگشتان خود آن را نگه دارید تا هوای باقی مانده تخلیه شود و بعد کاندوم را برطول سخت آلت، ازحالت رول باز کنید.

 دقت کنید که هوای اضافی امکان پارگی کاندوم را بیشتر میکند !

 – اطمینان پیدا کنید که در قسمت نوک آن جای خالی برای مایع منی وجود دارد و پاره نشده است. با کاندوم کشیده شده بر روی آلت آن را در نزدیکی وارد کنید.

 – بعد از نزدیکی پیش از شل شدن آلت تناسلی اقدام به خروج آلت نمایید و به هنگام خروج حلقه انتهایی کاندوم را با دست نگه داشته همراه با آلت به دقت خارج کنید تا مایع داخل آن درز نکند.

  – کاندوم را از روی آلت بیرون کشیده، در یک دستمال کاغذی پیچیده در سطل زباله بیندازید.
از دفع و انداختن آن در توالت خودداری نمایید !

کاندم زنانه

– حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. ممکن است شما ایستاده و یک پا را بر روی یک صندلی با زانوی خم شده قرار دهید ویا بر روی زمین دراز بکشید و پا ها را از زانو جم کرده و باز کنید.

 – یک کاندوم زنانه را به صورتی که انتهای باز آن به سمت پایین قرار دارد در دست بگیرید. با انگشت نشانه و انگشت میانه قسمت داخلی حلقه را به سمت پایین خم کنید.

– قسمت داخلی حلقه را با هم نگه دارید، حلقه را داخل واژن کرده وتا قسمت رحم در کانال واژن وارد کنید.

  – وقتی که به شکل مناسب داخل واژن جای گرفت، حلقه بیرونی اندکی بیرون آویزان خواهد ایستاد. در هنگام آمیزش وقتی که آلت مردانه داخل واژن می شود این قسمت تنگ خواهد شد.

تذکر:

کاندوم زنانه ممکن است که در ابتدا کمی سفت یا بسیار لغرنده باشد. قبل از استفاده برای نزدیکی و آمیزش، یکبار سعی کنید تا آنرا وارد کرده و امنحان کنید که جگونه استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که کاندوم در قسمت داخلی واژن عمودی و راحت بدون پیچ و تاپ جای گرفته است.
در طول مدت آمیزش

در هنگام آمیزش مناسب خواهد بود اگر آلت مردانه را هنگام ورود به سمت داخل واژن با دست داخل کاندوم زنانه هدایت کنید.
حلقه خارجی ممکن است که در زمان مقاربت به سمت طرفین و یا بالا پایین حرکت کند. این حرکت مشکلی نیست.

چگونه یک کاندوم زنانه را بعد از مصرف بیرون می آورند؟

 

– برای نگه داشتن اسپرم درداخل کاندوم، حلقه قسمت خارجی را فشرده و بپیچانید.
 – به آرامی کاندوم را به سمت خارج حرکت داده و خارج کنید.
 – کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنید. از انداختن آن در توالت خودداری کنید.
 – از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنید


خطرات رابطه جنسی دهانی - صفحه نخست - Blogfa
www.4144044.blogfa.com/author-4144044.aspx?p=3Translate this page
احتمال انتقال عفونتهای دستگاه گوارشی و انگلها هم درصورت تماس دهان با مقعد وجود دارد. ... خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با پنیس ( آلت تناسلی مردانه) ... خطر آلودگی به HIV از طریق تماس دهانی را می توان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد. ..... مدت طولانیتری اعمال جنسی را ادامه دهد و به این ترتیب زن و شوهر لذت بیشتری خواهند برد .
آموزش‌های زناشویی - - Blogfa
zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspxTranslate this page
کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … ... فقط کافی است یکروز برای او توضیح دهید که چگونه و با انجام چه کارهایی توسط وی، تحریک میشوید و به او بگویید چون شما زن و شوهر هستید شروع نزدیکی .... انتقاد کردن از خصوصیات جسمی مثل اندازه ی آلت، شکل سینه و سینه ها انتقادی ظالمانه است، چون احتمالاً ...
چگونه ساک بزنیم - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/different/rabete-dahani-02.htmlTranslate this page
Jan 31, 2015 - یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری ... با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید. ... نکته مثبت در مورد آقایان این است که با نصب کاندوم های طعم دار میتوان .... پاسخ: زن و شوهر می توانند هر گونه لذتی از یکدیگر ببرند ولی شایسته ...
چگونه از کاندوم استفاده کنید؟ - پارسی طب
fa.parsiteb.com/چگونه-از-کاندوم-استفاده-کنید؟/Translate this page
بعد از نزدیکی پیش از شل شدن آلت تناسلی اقدام به خروج آلت نمایید و به هنگام خروج حلقه انتهایی کاندوم را با دست نگه داشته همراه با آلت به دقت خارج کنید تا مایع داخل ...
اسفند ۱۳۸۸ - ناگفته های مسایل همبستری و عشقبازی
masaelejensihot.blogfa.com/8812.aspxTranslate this page
کاندوم را با اسامی دیگری چون کاپوت، عایق پلاستیکی و غلاف هم می شناسند. .... خب دیگه، الان وقتشه که من نقش یک شوهر ایدآل رو بازی کنم! .... نمیشود در این رابطه دهان نقش مهمی را ایفا می کند لیسیدن و مکیدن آلت تناسلی مردانه و زنانه ، نکته .... متخصص امور جنسی و نویسنده کتاب How to Have Magnificent Sex ( چه گونه روابط جنسی خود را ...
چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم
www.tanzimekhanevadeh.com/.../466-1389-03-15-14...Translate this page
دلیل درج این مقاله عدم رضایت جنسی زنان در رابطه جنسی با شوهرشان است که این ... از طرف دیگر مردان بیشتر روی تحریک از طریق آلت جنسی تمرکز می کنند – آنها اغلب ... احساس مختلف – نرمی دهان بعلاوه نوازش انگشتانش – واقعا برای اکثر زنها حرکت لذت ... من و شوهرم موقعیتهای سکس زیادی را آزمایش کردیم اما هیچ راهی پیدا نکردیم که به هر ...
دکتر محمدرضا صفری نژاد - مقالات
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=407Translate this page
Mar 14, 2013 - اگر شما مبتلا به انواع کم خطرتر ویروس هستید، بهتر است با مشورت پزشک، هم خود و هم ... که می تواند منجر به سرطان زبان و حلق گردد و در اطراف لبها و داخل دهان زگیل ایجاد کند. .... الان تصمیم به بارداری دارم ازمایش شوهرم(اسپرم رو از راه مقاربت وبمدت بیست ... آیا آلت تناسلی مردان در صورت کوچکی قابل بزرگ شدن میباشد.
چگونه ارتباط جنسی سالم داشته باشیم(مجموعه مقالات) - صفحه 3 ...
forum.iransalamat.com/مباحث.../چگونه-ارتباط...باشی...Translate this page
Sep 9, 2011 - با دهان و در دهان گذاشتن هم باعث تحریک بیشتر زنان می شود .... به هیچ وجه درمورد شوهر قبلی و کارهایی که آنها در سکس برایتان می کرده اند .... سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و .... استفاده از کاندوم یک شیوه مناسب برای کاهش نگرانی و اضطراب شماست.
Www.IR6.co.cc - مسایل جنسی - تست ناتوانی جنسی - Blogfa
ir6.blogfa.com/cat-2.aspxTranslate this page
May 30, 2010 - این ذهنیت که آلت تناسلی کوچک نشانه ضعف در قاموس مردانگی است ، فشار ... دلیل مرد : من بلد نیستم چگونه کاندوم استفاده کنم ...... برفک نوعی عفونت قارچی دهان است که در نتیجه وجود کپک در بدن و پخش غیر قابل کنترل آن بروز می کند. .... دیگران با شوهر خود با احترام سخن بگویید البته این مسئله متقابل میباشد .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه ...
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
Mar 14, 2013 - حال چگونه می‌توان انتظار داشت ازدواجی که با اتکا به ۲ مانیتور در ..... اختلال نعوظ عبارت است : از عدم توانایی آلت تناسلی در ایجاد نعوظ یا .... خطور کرده که "الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم."؟ .... شنیده ام کاندوم هایی برای نزدیکی از راه دهان وجود دارد ممکن است توضیح دهید که این مسئله درست است یا خیر؟
پرسش و پاسخ | Human Reflection
humanreflection.square7.ch/پرسش-و-پاسخ/Translate this page
در مورد آبی هم که از درون دستشویی بر فرض هم بر روی آلت تناسلی شما پاشیده باشد ..... پوست زخمی باز یا دهان به آلت تناسلی و یا با نقاط جنسی فرد مبتلا تماس داشته باشد. .... نه 9 ماه شوهر دارم اگه اچ ای وی داشتم صدرصد معلوم میشد تو یه نوبت دیگه؟ .... پس چگونه انتظار دارید حال اگر انگشتی هم داخل کاندوم کرده باشد تا هوای کاندوم را خارج ...
راهنمای سکس برای خانم - پرتال جامع جوونی دات کام
javony.com/1389/08/02/16894/Translate this page
Oct 24, 2010 - توانستند یاد بگیرند که چگونه با شیوه های متفاوت تحریک یکدیگر کنار بیایند، روزهای سختی را ... لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ... هر چند این تکنیکها معمولاً هر دوی شما را برای سکس سر حال می کند، اما هیچ یک در ...... می توانند به لاتکس ابزار جلوگیری از بارداری مثل کاندوم یا دیافراگم صدمه برسانند .
موضوعات مرتبط با پرسش و پاسخ - مقــــالـه
www.eq1.ir/cat/10Translate this page
و یه سوال دیگه ای ک داشتم اینه که معمولا پرده دو سوراخه با انگشت چجوری پاره میشه؟ ..... با درخواست شوهرم برای رابطه ی مقعدی چه کنم؟ ... خوردن آلت تناسلی چه برای مرد و چه برای زن از نظر فقهی و شرعی و همچنین پزشکی .... لطفا ما را راهنمایی کنید و بفرمائید چگونه می توانم در شرایطی که نامزد هستیم و ..... انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم ...
هفته دوم مهر 1390 - هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90072.aspxTranslate this page
Oct 6, 2011 - ژل ۲% لیدوکابین + کرم پریلو کابین ۲.۵% + کشیدن کاندوم بر روی آلت تناسلی باعث ... تکنیک فشار : بر طبق این روش با فشار دادن انتها یا سر آلت تناسلی قبل از ..... این خرما کرم معده را می کشد و دهان را خوشبو و غذا را هضم می کند و آلت را ایستاده می کند. .... مردی که میداند برای انتقال علاقه خود به همسر آینده اش چگونه باید از ...
هنر رابطه زن و مرد - راهنمای جنسی خانم ها
anyasha.blogfa.com/cat-24.aspxTranslate this page
Oct 11, 2011 - معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی .... تنها ۱۰% از خــانم ها هستند که به خوبی می دانند چگونه باید دو مقـوله ی .... ۴) فقط خانم هایی که دارای آلت تناسلی برجسته هستند، می توانند انزال داشته باشند ..... به خانه شوهر می‌روند، مادر هم می‌شوند،‌بی‌آنکه احساس یک زن و مادر ختنه نشده را داشته باشند.
شب زفاف
www.giiiiig.blogfa.com/Translate this page
و به نظر من فقط با صحبت کردن درمورد این مشکلات کاری از پیش برده نمی شود، و .... به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین .... ویروس می‌باشد بنام ویروس نوع ۲ تبخال (نوع یک ویروس در اطراف دهان ایجاد تبخال می‌کند). ... هنگام تماس جنسی با افراد مشکوک به آلودگی از وسایل حفاظتی مانند کاندوم ...
بی خیال بیا اینجا...
www.sasansalar21.blogfa.com/Translate this page
Sep 28, 2014 - زمانیکه در وضعیت بوسیدن قرار می گیرد، غدد موجود در داخل دهان و جداره لب ها ماده شیمیایی را ترشح .... با همه اینها اگر امکان مقاربت مثبت وجود دارد،چه شما کاندوم را درست استفاده نکرده‌اید و چه خانم .... چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ .... -انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد – دخول آلت تناسلی.
در خصوص اندازه آلت تناسلی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=1107
با سلام ایا استفاده از کاندوم تنگ باعث کوچک شدن الت میشود ۳۶ ساله ...... چگونه ب این باور برسم که با اندازه آلت تناسلی ۱۳سانتیمتر و با قطر تقریبی ۷سانتیمتر ..... هست و واژن تنگی دارم ولی متاسفانه شوهرم اصلا توجه جنسی و عاطفی به من نداره… ...... با حوصله، با تحریک کلیتوریس بوسیله دستان و انگشتانتون و بوسیله دهان و ...
‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - برخی درمانهای استاد ...
salamatattari.blogfa.com/.../برخی-درمانهای-استاد-آل-اس...Translate this page
Jan 15, 2013 - تذکر مهم: بعد از حمام سر خود را خشک کرده و حداقل به مدت یک ساعت با کلاه ... می خواستم بدانم نحوه ساختن زفت چگونه است؟ ... بله زالو درمانی و پودر آنفولانزا مدت یکسال است که دچار آفت دهان می شوم. .... من مدتی است که هروقت در ماشین می نشینم ، آلت تناسلی ام دچار نعوظ می شود . .... تشکر استفاده از کاندوم و روشهای طبیعی.
کمک در شناخت بیماری های جنسی
doste-mehrabon.blogfa.com/Translate this page
خونریزی غیر طبیعی واژینال که مرتبط با مقاربت جنسی یا جلوگیری از ..... تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت برسند و انزال در ... 4) فقط خانم هایی که دارای آلت تناسلی برجسته هستند، می توانند انزال داشته باشند .... زنانی که در معرض منی شوهران خود قرار دارند (رابطه جنسی بدون کاندوم) شادتر میباشند.
هفته سوم آبان ۱۳۹۰ - دیدگاه های روانشناسی: دکترنازنین زهرالک
nazaninezahralak.blogfa.com/90083.aspxTranslate this page
بسیاری از خانم ها پس از شیو کردن موهای زاید، با جوش های بزرگی در محل موهای زده شده مواجه ... این جوش ها بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. ... یعنی از طرف آلت یا ناحیه تناسلی به طرف معقد باید رعایت شود و نه بر عکس . ... اگر شما در فکر آن باشید که شوهرم من را به ارگاسم نمی رساند ویا آن که او به انزال ...
پرسش و پاسخCTRL+S - Home
ctrlstd.com/faq/Translate this page
ممکنه زمان هایی باشه که بتونیم بدون کاندوم رابطه داشته باشیم؟ ... سلام دختری هستم که دارای عفونت ادراری میباشم و چند روز پیش با پسری از عقب ارتباط ... آلت تناسلی و قسمت پایینی شکم بود که به حالت خون مردگی درزیر پوست بودند. .... بارداری چگونه اتفاق می افتد؟ ..... شوهرم فکر می‌‌کند که به او بی‌ علاقه شده‌ام و این درد‌ها خیالی است.
پوست - | دکتر سید رضا صمصام شریعت - متخصص آسیب ...
www.drsamsampathology.ir/index.php?...ShowArticle...Translate this page
و اینکه من خانومی هستم که دچار ویروس زگیل تناسلی هستم و زمانی که با شوهرم ... از 6 ماه رفع گردید و فقط آفت که تاحدود 10 ماه بود و با استفاده از دهان شویه خدا را شکر ... همیشه این سوال واسه من پیش میاد که موقع رابطه جنسی کاندوم به چه صورت از ابتلا به ... ای با خانومی داشتم به اینصورت که من از روی لباس آلتم رو به باسن طرف چسبوندم و ...
روانشناسی - مشاوره (پرسش و پاسخ)
clinic.ninisite.com/Pages/Cats-روانشناسی_-88-1.html
سوال: با سلام من شوهر بد اخلاقی دارم چگونه می توانم با او زندگی کنم و اخلاقش را خوب کنم ... انجامش ندیم با دو تا دست میزنه تو سر خودش و گریه میکنه ، این رفتار خیلی منو . ...... دختری 20 ماهه دارم که انگشتان دستش را به دهان می برد و ناخن هایش را می جود. ...... او را تنها بگذارم حتی هنگامی که دارد بازی می کند باید کنارش بنشینم، به طوری که از ...
رابطه دین با اخلاق - عشق,مادر, زندگی --- گل های پر پر شده
timorshah.blogfa.com/author-timorshah.aspx?p=9
اگر می دانید که وی از فشار دادن سر سینه های خود حس خوبی پیدا می کند با انگشت آنها را بفشارید و تمام. .... طوری با شوهر خود برخورد نکنید که انگار وی وسیله ای برای تولید اسکناس برای شما ..... سوالی که اغلب مطرح می شود این است که چگونه می توان رابطه جنسی مقعدی امن تری ..... با کاندوم کشیده شده بر روی آلت آن را در نزدیکی وارد کنید.
دیالوگ متداول در حین رابطه جنسی | تریبون آزاد
tribuneazad.ir/دیالوگ-متداول-در-حین-رابطه-جنسی/Translate this page
این واژه ها دقیقا” از درون ما بر می خیزند و خود ما با توجه به وضعیت روحیمان باید ... نگران نباشید، بکارگیری این کلمات حتما” نباید پشت سر هم و بی ایراد باشد. ... مسلسل وار از دهان خارج شوند، بلکه باید متنوع بیان شوند، بطور مثال با لحن ملایم در صدا .... من به تازگی متوجه سرد مزاجی همسرم شده ام اما نمی دانم چطور با ایشان در میان بگذارم که ...
مختلف -
sasa63.blogfa.com/post-149.aspxTranslate this page
تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت برسند و انزال ... برخی از مردان متوجه می‌شوند که با استفاده از کاندوم ،‌احساس تحریک آنقدر کاهش پیدا ..... خوشحالم، اما چیزی هست که باید حتما با تو در میان بگذارم؛ من تبخال تناسلی دارم. ...... تماس جنسی و تحریک از راه دهان با واژن (عضو جنسی زنانه) و یا با آلت تناسلی مرد را ...
حل اختلافات رایج زناشویی - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../201531212122530.ht...Translate this page
Mar 12, 2015 - همسر من شاغل است اما نمی‌دانم یه باید بگذارم او در خارج از خانه یار یند یا خیر ... پنج سال پیش با همسرم سر قضیه‌ای بحث‌مان شد یه من در بروز این مشیل ... را همیشه به یاد داشته باشند یه زن و شوهر مانند یی گل هستند؛ اگر ییی از .... و یائسگی چه تغییراتی در دهان و دندان آن ها اتفاق می افتد چگونه باید با ..... آلت تناسلی مردان.
روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
یکی از سریع‌ترین راهها برای مبارزه با افسردگی ایجاد ارتباط با دیگران (افرادی که .... زبان خود را به سقف دهان فشار دهید و آن را چند ثانیه نگه دارید سپس به آهستگی رها ..... ﻓﺮﺳــﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷــﻨﺪ، ﻣﻤﻜﻦ ﺍﺳﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ ﭼﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺳــﺎﻳﺮ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ...... حال وقت آن است که ببینید چگونه،کی،کجا وبه کمک چه کسانی به اهداف خود دست ...... از کاندوم استفاده کنید.
آیا پدری که زبان در دهان دخترش می گذارد، می تواند پیام آوری از ...
www.fozoolemahaleh.com/.../پدری-که-زبان-در-دهان-دخ...Translate this page
Oct 25, 2011 - آیا با وجود این مغلطه آشکار، در نمی یابیم که پیامبر از بوسیدن دهان فاطمه، دختر خود، لذت جنسی می برده است؟ .... بر سر راه خوشی خودتون می بینید کورکورانه با اون مقابله می کنید. ... تو و صاحبه این سایت گاییدم عینتو با کاندوم از غقب و جلو با دهنای گالتون که ... چطور الله مدینه نتوانسته جلوی الت تناسلی ممد را بگیرد ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.