مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

چگونه از رابطه ی جنسی خود لذت بیشتری ببرید

خانم‌ها برخلاف آقایون می‌توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه‌ جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایون می‌توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، خیلی راحت به خواب بروند. و این اتمام شب برای هر دو طرف است درحالیکه زن هنوز میل به ادامه کار دارد. چرا اینقدر تفاوت؟

مقصر دوره بی‌پاسخی است. این زمان استراحت بعد از ارگاسم است که از نظر فیزیولوژیکی برای مرد غیرممکن است که بتواند چندین ارگاسم دیگر داشته باشد. در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.

هدف از این دوره این است: بازگرداندن ذخیره خون و مایعات دفعی آلت تناسلی شما. هر چه سنتان کمتر باشد، این مدت‌زمان کوتاهتر خواهد بود، از ۱۰ دقیقه در نوجوانان تا چند روز برای افراد پیرتر. در همه موارد، این یک رکود موقتی است نه ناتوانی.

از طرف دیگر، خانم شما بلافاصله بعد از ارگاسم نیاز به این دوره بی‌پاسخی ندارد. در بسیاری از موارد، آنها می‌توانند با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. اما آیا شما هم می‌توانید در طول یک شب لذتتان را چندبرابر کنید؟ غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید.

ارگاسم را از انزال متمایز کنید

داشتن چند ارگاسم برای مردان به معنی اینکه یاد بگیرید طی یک جلسه نزدیکی چند انزال داشته باشید نیست. انزال و ارگاسم در مردان دو تجربه فیزیولوژیکی و روانی جدا هستند. وقتی مردها یاد بگیرند این دو را از هم جدا کنند، می‌توانند بیاموزند که چطور برای هر انزال چند ارگاسم داشته باشند.

نزدیکترین چیز برای ارگاسم‌های چندگانه این است که یاد بگیرید چطور بدون انزال چند ارگاسم پشت سر هم را تجربه کنید. حدود ۸۰ درصد از مردان می‌توانند با سه ماه تمرین این کار را انجام دهند. اما نباید خیلی نگران نتیجه نهایی باشید. رابطه جنسی و ارگاسم نباید با این دید که چقدر انزال داشته‌اید یا چند مرتبه در یک جلسه می‌توانید انزال داشته باشید، ارزیابی شود. قرار نیست در رابطه‌جنسی چیزی را به کسی ثابت کنید. همان چیزی مهم است که بهترین احساس را به شما بدهد.

به خودتان استرس وارد نکنید

یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.

پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

به تاخیر انداختن انزال

همچنین می‌توانید با به تاخیر انداختن انزالتان، بر ارگاسم‌های خود چیره شوید. برای تقویت کنترل انزالی خود، تمرین کرانچ لگن را تمرین کنید که توسط دکتر آرنولد کگل (Arnold Kegel) طراحی شده است. این تمرین بر روی عضله انزال—همان عضله‌ای که برای نگه داشتن جریان ادرار از آن استفاده می‌کنید—تمرکز دارد. دکتر کگل این تمرین را اینطور تعریف می‌کند، “فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید، بعد آن عضلات را ریلکس کنید. این تمرین را در سه ست ۲۰ تکراری انجام دهید. خیلی زود متوجه توانایی خود در کنترل آن عضلات و به تاخیر انداختن ارگاسمتان تا زمانیکه خودتان بخواهید می‌شوید.”

وقتی در انتظار هستید، چیز جدیدی را امتحان کنید

دوره پس از ارگاسم در یک فرد متوسط ۳۰ ساله حدود نیم ساعت است. وقتی در حال انتظار هستید، چند حقه جدید امتحان کنید. همه چیز به تنوعی که به کار می‌گیرید بستگی دارد. هر چیزی اگر زیاد استفاده شود خسته‌کننده خواهد شد، حتی اگر خیلی خوب باشد.

زنان به طور متوسط می‌توانند بدون داشتن دوره استراحت یا بی‌پاسخی به چندین ارگاسم دست پیدا کنند. اما بدون تحریک آنها به سطح پایه انگیختگی می‌رسند. انقباضات متوقف می‌شود، رحم پایین می‌آید و کلیتوریس (چوچوله) به زیر صدف خود برمی‌گردد. ضربان‌قلب و تنفس کند شده و گردش خون به حالت طبیعی برمی‌گردد. کلیتوریس هم نسبت به تحریک بسیار حساس می‌شود اما سایر قسمت‌های بدن توجه می‌طلبند.

چطور ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانیم

رابطه‌جنسی فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ها را تقویت کند. رابطه‌جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید.

بااین وجود، واقعیت این است که اکثر افراد واقعاً از آن لذت نمی‌برند. تحقیقات و مطالعات  نشان می‌دهد که اکثر زنان در روابط‌جنسی ندرتاً به ارگاسم می‌رسند.

و این امکان وجود دارد که وقتی ندرتاً به اوج لذت جنسی برسید، احتمالاً نمی‌دانید که چطور باید ارگاسم‌هایتان را به حداکثر برسانید.

در زیر به چند نکته ساده برای کمک به تقویت ارگاسم‌های زنانه و لذت بردن از سکس تا حد امکان اشاره می‌کنیم.

نیاز به پیش‌نوازی

برای تقویت ارگاسم‌هایتان، باید ریلکس کرده و فقط از لحظات صمیمانه بین خود و همسرتان لذت ببرید. نباید خیلی جدی روی رسیدن به ارگاسم تمرکز کنید. اگر ذهنتان خیلی درگیر افکار و نگرانی‌های اینچنینی باشد، احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی کاهش می‌یابد. درعوض باید روی بدن همسرتان تمرکز کنید  و اینکه چطور با شما پیوند می‌خورد و به شما واکنش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بیشتر روی حرکات و حس های بدنتان تمرکز کنید. ذات و ماهیت اصلی رابطه جنسی حس کردن، واکنش دادن و لذت بردن است.

در اوج لحظات، شما و همسرتان حتی بدون پیش‌نوازی به سراغ رابطه جنسی می‌روید. گاهی‌اوقات هیجان رابطه آنقدر قوی است که به یک سکس سریع ختم می‌شود و درنتیجه زمان پیش‌نوازی کاهش می‌یابد. پیش‌نوازی نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم دارد زیرا می‌تواند شما را به اوج لذتی جاودان برساند. پیش‌نوازی شامل در آغوش گرفتن‌، نوازش کردن و بوسیدن می‌شود. در این لحظات، ضربان‌قلب شما افزایش یافته، دستگاه تناسلیتان متورم شده، تندتر نفس می‌کشید و ترشحات زیادی خواهید داشت. برای اینکه بتوانید ارگاسمی عالی داشته باشید، پیش‌نوازی در رابطه‌جنسی نباید فراموش شود.

بیان تخیلات جنسی

علاوه‌براین، داشتن تحیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است. جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسمتان است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.

سلامت خوب، لذت بیشتر

سرحال بودن و داشتن انرژی جنسی مثبت می‌تواند به ایجاد یک رابطه‌جنسی ارضاکننده و عالی بین شما و همسرتان کمک کند. ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت داشته باشید، خیلی مهم است که بدنتان را همیشه قوی و متناسب نگه دارید. برای داشتن فیزیکی سالم، می‌توانید از مکمل‌های غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده کنید.

به‌طورکلی، رسیدن به ارگاسم ماکسیمم آنقدرها که همه فکر می‌کنند سخت نیست. آنچه مهم‌تر است این است که از طبیعی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های برای کشف جنسیت خودتان استفاده کنید زیرا در به دست آوردن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز و ارضاکننده به شما کمک می‌کند. فقط لذت ببرید، تفریح کنید، و هیچوقت از درمیان گذاشتن آنچه به شما لذت می‌دهد با همسرتان خجالت نکشید. به خاطر داشته باشید که سکس باید مفرح باشد. نگرانی‌هایتان را دور بریزید و برای ایجاد پیوندی عمیق بین خودتان و همسرتان زمان بگذارید.

پایین بودن میل جنسی در زنان

پایین بودن میل جنسی یکی از موانع بر سر راه زنان برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل جنسی خانم‌ها وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند زیرا تعداد زیادی از زنان آنها را خریداری می‌کنند.

این تقویت‌کننده‌های طبیعی ترکیبی از مواد گیاهی و ارگانیک هستند که به بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند.

چگونه از رابطه ی جنسی خود لذت بیشتری ببرید - پارسی طب
fa.parsiteb.com/چگونه-از-رابطه-ی-جنسی-خود-لذت-بی...
Translate this page
صفحه اصلی دانستنیهای پزشکی چگونه از رابطه ی جنسی خود لذت بیشتری ببرید. لذت جنسی 5 .... شهداد ۱۳۹۴-۰۷-۲۱ در ۰۸:۱۱. باسپاس درکل سایت خوبیه ممنونم.
چکار کنم که شوهرم از رابطه مقعدی دل بکنه ؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/1912
Translate this page
سلام خواهرم هیچ کس بهترازخودادم تشخیص نمی ده که ایا دچار مشکل شده یا نه شاید .... وقتی از واژن نزدیکی کردید بگو چه حس خوبیه و خیلی بهت لذت میده بهش بگو چقد ...
علاقه - چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم
findfrind.persianblog.ir/tag/علاقه
Translate this page
١- مهمترین مساله اینه که هیچ وقت چه در محیطهای کاری و چه دانشگاهی به هیچ کس بخصوص خانمها حتی اگه شوهر ..... به نظرم فکر کردن خوبه، البته به شرطی که به جاهای بدی کشیده نشه. ... امیدواره که دختره نظرش جلب شه، بیاد جلو و یا یه کاری بکنه بالاخره !
چطور بفهمی کسی دوستت داره یا نه؟ - ღ ღ justloveyouღ ღ
justloveyou.vcp.ir/.../275729-چطور-بفهمی-کسی-دوس...
Translate this page
ما ذاتا عاشق کسی میشیم که بهمون محبت کنه و اینم یعنی عاشق یه دختر میشیم یا هم ..... شهریور بهت خبر قطعی میدم که دوست دارم یا نه میشه کمکی بکنی که نظرش درباره ام ..... فامیل بهم حسی داره،البته بیشتر به خاطر اینه که مامانش خیییییلی باهام خوبه و ...
رابطه جنسی باوجود حضور بچه ها در خانه - مردمان
www.mardoman.net/.../رابطه-جنسی-باوجود-حضور-بچ...
Translate this page
May 16, 2013 - سلام ببخشید، دختر من پنج سالشه به من وابستگی داره وخونه ی کسی ... دیگه وقت جدایی نیست هرکاری را بکن به جز این کار زیراپیامبر میگه منفورترین کار نزد ... ازدواج ١٠ درصدش خوبه و بقیش فقط بدبختیه که کامل اینجا با جزئیات دیدم ..... خانم ها: چگونه باردار شویم - 318,674بازدید; چربی شکم تان را از بین ببرید ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - مجله گیزمیز
gizmiz.com/how-is-relation-during-engagement/
Translate this page
Dec 16, 2013 - یعنی زمانی که صیغه عقد دائم بین دختر و پسر جاری شده است و آنها شرعا و قانونا ..... دوران نامزدی حداکثر تا ۶ ماه خوبه س هرچی زودتر قیچی شه، بهتره چون ..... ما باید خود هم و وجود همو بخوایم نه بدن همو باید اخلاق باشه که آدمو عاشق بکنه نه اندام.
شیوه های تنگ کردن کس |چگونه کس زنها را تنگتر کنیم ؟
parandeyeman1.rozblog.com/.../شیوه+های+تنگ+کردن...
Translate this page
بهترین راه برای تنگ کردن واژن خانمها |تنگ کننده ,روان کننده و خوشبو کننده واژن خانمها |چگونه واژن خود را تنگ تر کنیم ؟ ژل آمیزشی 4 کاره بانوان…,شیوه های تنگ کردن کس ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
Aug 1, 2013 - (دختر هستم) ..... صداقت چیزه خوبیه ولی این روزا خیلی کمه .... هستیم اما نمی دانم این موضوع را چگونه بیان کنم می خواستم راهنمایی کنید با تشکر .... میدم هزینه خرج زندگی شحصی خودم بکنم،بلکه از یک سری افراد متنفرم که دوست ندارم ...
چگونه ساک بزنیم - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/different/rabete-dahani-02.html
Translate this page
Jan 31, 2015 - زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های زن قرار می دهد. ... جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند. ...... به نظر من خیلی خوبه که اینقدر مسایل رو ریز و با ذکر جزییات مطرح میکنید… .... به نظر شما برای قوام و دوام زندگیمون چه باید بکنم؟
افسردگی چیست و چگونه آن را درمان کنیم؟ | سوپ شادی
www.soupeshadi.com/.../افسردگی-چیست-و-چگونه-آن...
Translate this page
این بروشور توصیف می ‌کند که حس افسردگی چگونه است، چگونه افراد افسرده می ...... که همش برای اینکه حالم رو کسی نفهمه بخوابم و بخوابم به نظرتون باید چی بکنم ؟ .... و اقوام میگفتن دختر بچسب این پسره خیلی پسره خوبیه وهم اینکه خیلی پولداره و ...
عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! | مدرسه علمیه اسلام ...
www.islamshenasi.ir/node/8238
Translate this page
می خواهم حرف هایی بزنم که به هر کس نمی توان گفت تنها به شما که زنی پاک و با .... خیلی سخته پول خرج من بکنه مثلاخرج شکم زیادمیکنه ولی منمن باکفش پاره ومانتوکهنه ..... زندگیت و شوهرت ارزششو دارن و اگه سابقه رفتاریش خوبه باهاش اتمام حجت کن که ...
مهر 1387 - زیر دوش حــــمـّــام
ziredoosh.blogfa.com/8707.aspx
Translate this page
پول میگرفتم وجدان درد و بعد که پولام تموم میشد دوباره از نو دیگه با هیچ کس رابطه ی ... فقط باید یه کاری برام بکنی باشه من واسه پول هر کاری میکنم زنم بهم خیانت کرده ..... هیچکس نیست چرا تو که قیافه ت خوبه به قیافه نیست که هیچ کس منو نمیخواد ...
چگونه کسی که دوستش داریم را عاشق خود کنیم - آسمونی
www.asemooni.com › فرهنگ › عاشقانه
Translate this page
May 14, 2012 - برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد. بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی ...
طریقه استفاده از کاندوم زنانه +تصویر | گروه اتاق خواب
goldwife.ir/archives/1093
Translate this page
Jul 9, 2012 - Female condom - how to use 1 ... کوس برام تکراری شده . .... کمکم کن لطفا من بسیار داغم و شوهرم هم خوبه کم نمی یاره اکثر مواقع هم به ارگاسم می رسونم ... میگم بیشتر با هم باشیم میگه بسه دیگه مال من داره میاد من چی کار میتونم بکنم؟
چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ « روانشناسی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-7545.htm
Translate this page
Mar 8, 2012 - روانشناسی | چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ ... اگه یکی رو داشته باشید که به طرفتون نزدیک باشه خیلی خوبه. ..... وحق ندارم با کس دیگه باشم.بعضی ...
چگونه پس از تخمک گذاری و لقاح جنین تشکیل میشود؟ - آپارات
www.aparat.com/.../چگونه_پس_از_تخمک_گذاری_و_ل...
Translate this page
Apr 17, 2014 - کودکان ما یک انیمیشن بسیار زیبا از نحوه ملاقات اسپرم و تخمک در لوله فالوپ و تشکیل جنین در رحم مادر چگونه پس از تخمک گذاری و لقاح جنین ...
چگونه شوهر سرویس کنیم؟ خنده دار 2014 - آپارات
www.aparat.com/.../چگونه_شوهر_سرویس_کنیم؟_خند...
Translate this page
Sep 5, 2014 - مم و بی اس پی کلیپی دیگر از گروه MEM (گروه دیوونه ها) چگونه شوهر سرویس کنیم؟ خنده دار 2014 MEM , گروه دیوونه ها , شوهر , , مم و بی اس پی.
چگونه در 10 حرکت پولدار شویم؟ - بامیلو
blog.bamilo.com/.../چگونه-با-10-حرکت-پولدار-شویم...
Translate this page
Jan 16, 2015 - چگونه در ۱۰ حرکت پولدار شویم؟ ... هم بگیری و چه بسا با رد و بدل کردن دو تا شماره تلفن، طرف را مشتری خودت بکنی. .... چگونه در سریع‌ترین زمان ممکن پولدار شویم؟ ... چه خودتان کاری را از صفر شروع کردید و چه برای کس دیگری کار می‌کنید، .... بود کوتاه تر، میخوام بگم کوتاه ترش نکنید، این که کامل باشه خیلی خوبه
چیکار کنم؟ - چگونه با یه دختر اشنا شویم؟
khoshgelbipool.blogfa.com/post/8
Translate this page
May 27, 2011 - این سوال خوبیه, شما تاحالا n تا دوست دختر یا پسر عوض کردین و از زندگی راضی هستین و با دوستای .... پس اینکه خانواده دختر یا پسر چگونه با این موارد برخورد میکنن یا قانون جامعه چه نظر و برخوردی ..... بابا نکند از تو ننه، دل بکنه!
نامه تکان‌دهنده یک دختر به ظریف - سایت خبری تحلیلی تابناک ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
Oct 21, 2013 - من یه دختر 26 ساله ایرانی ساکن ایرانم (ببخشید که نمیتونم خودم رو کامل معرفی کنم) امیدوارم کامنت منو کامل بخونید. ... حتی اگه واسه آینده کشورم خوبه چرا ما باید قربانی بشیم ؟ .... واقعا شرح حال خیلی از مردم خدایا خودت کمک این مردم بکن .... تومان برای کرایه راهم ، حالا با ۱۰۰ هزار تومان در یک ماه چگونه گذران زندگی کنم .
ss - Yahoo Groups
https://groups.yahoo.com/neo/.../8884...
Translate this pageYahoo! Groups
Oct 12, 2013 - چگونه داره کون میده وچطورپشت اون جام شیشه ای یکنفرداره حریصانه اونواز کون ... فقط وفقط دوست داشتم کون بکنم اونم اون کون سفید وقلمبه ای که اون طرف بودو یک ... تصوربوجود میومد که کس دیگه ای داره کون پرستو میزاره خیلی لذت بردم وحال کردم ؛ ..... خوبه؟ ویک قری به خودش داد ،طوریکه بعلت کوتاهی دامنش شرت توری ...
همه چیش خوبه جز چهره اش - سایت دکتر شیری
doctorshiri.com/fa/content/.../همه-چیش-خوبه-جز-چهره-اش...
Translate this page
Jan 20, 2013 - نباید خیلی در دسترس باشید تا فرد تقلا بکنه بیاد جلو ..... پیشنهاد آقای دکتر خیلی خوبه. ... دختر خوب آرایش و و تیپ رو که میشه عوض کرد، به قول دکتر سلیقت رو بهشون اعلام کن مخصوصا اوایل رابطه که ایشون گرمتر و رام تر هستند، .... MBTI در شرکت وزین داتین · چگونه این دختر ۹ ساله سوری دنیا را شگفت زده کرد ...
توصیه هایی برای درمان افسردگی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/109849/توصیه-هایی-برای-درمان-افسردگی
امید خود را به خدا از دست ندهید و یادتان باشد هیچ کس به اندازه خداوند نسبت به مردم دلسوزی ندارد. ... شما باید بدانید دیگران این مشکل را چگونه حل کرده اند و چه درمان هایی برای این مسئله وجود دارد. .... واقعا با این تماس تصمیم گرفتم خودم یه کاری بکنم و اومدم گشتم تا رسیدم به اینجا! ... ولی‌ ورزش یوگا خیلی‌ خوبه هم خوشتیپ میشین هم سرحال.
چگونه از دوست پسر یا دوست دختر خود جدا شویم؟؟؟!!! | نازخاتون
www.nazkhatoon.net/چگونه-از-دوست-پسر-یا-دوست-د...
Translate this page
در بین ازدواج هایی که به طور غیرسنتی انجام می شوند، تعداد زیادی دختر و پسر هستند که به دلیل ... البته بعد از 7 ماه شناخت و آشنایی باهم دوس شدیم واقعا پسر خوبیه همه جوره امتحان پس داده امااااااا من مشهدم و اون گیلان… ... راهی نیست که انو دل بکنه و بره؟
میل جنسی زیادی دارم و به شدت داره منو عذاب می ده - طلبه پاسخگو
t-pasokhgoo.ir/مشاوره-و.../853-میل-جنسی-عذاب.html
Translate this page
نگیید که بره ازدواج موقت بکنه خودتون هم خوب می دونید برای دختر ان هم تو شرایط کشور ما و ..... نشدنی و کار ...... نیاز جنسی چگونه تشدید و تحریک میشه؟ غیر از اینه که ...
چگونه حامله شوم؟ (2) - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../get1-pregnant.html
Translate this page
تخمک گذاری چگونه حامله شویم چگونه حامله کنیم حامله شویم, چگونه حامله کنیم, حامله کردن دختر,دحتر حامله کردن,زمان تخمک گذاری,تست تخمک گذاری.
چگونه زن و شوهری صمیمی باشیم؟! | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2360/comment-page-1
Translate this page
Mar 12, 2011 - در طول مسیر، تجربه کسب خواهید کرد و می‌آموزید که چگونه با یکدیگر حرکت کنید. ..... سلام من ۲۹سالمه ۵ساله ازدواج کردم شوهرم مرد خیلی خوبیه ولی خانواده اش اخلاق خوبی ..... تابحال هیچ کس کمکم نتونسته بکنه خانوادم هم مظلومن چه کنم?
چگونه در مقابل پیشنهاد روابط جنسی نه بگوئید [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-128596.html
Translate this page
Jun 29, 2011 - 81 posts - ‎24 authors
در واقع شما قراره هوس ها و امیال خودت رو قبل ازدواج خالی بکنی تا با دید باز .... خوبه دیگه آفا پسر های گل هر از آگاهی با یه دختر دوست می شن وبا اون ...
دور چشمم چروک افتاده چه کار باید بکنم - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_96106_650870
Translate this page
Dec 15, 2009 - دور چشمم چروک افتاده چه کار باید بکنم. ... اگر مارک اوریف لیم رو میشناسی برای دور چشم محصولی کع به دردت بخوره داره و کرم هاش هم خوبه و قیمتش هم خوبه. .... مناسب ترین روش برای هر کس با توجه به وضعیت پوست او ، بودجه و نتیجه ...
آیا افرادی امثال ادیسون به بهشت می‌روند؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=265459
Translate this page
Dec 15, 2013 - برای همین است که در دنیا هر کس به هر آرزویى که دارد نمی رسد؛ بلکه به چیزی .... اگه کسی برای شما کاری بکنه جوابشو چگونه میدید واگر برای خودش باشه چگونه؟ ... ببخشید ما منظورمون اعمال خوبه که بدون نیت الهی باشه در همین دنیا پاداش ان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.