مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

ریتم حرکت آلت مرد در مهبل زن است. یک زن ممکن است تکانهای تند

روش انجام رابطه جنسی مقعدی
 
برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک کنید. تحریک این ناحیه از بدن برای خیلی ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشید که رکتوم یا خود مقعد بسیار حساس بوده و باید با احتیاط به آن نزدیک شوید!
 
ادامه ....

 

ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت ( باید قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهایتان را بشوئید) ناحیه مقعد او را نوازش کنید. به عکس العمل او دقت کنید، اگر با این کار شما راحت بود و مشکلی نداشت آنگاه باسن او را بیشتر باز کرده و انگشت را عمیق تر ببرید.
 
قبل از شروع مطمئن شوید که انگشتان شما بخوبی لیز هستند. شما میتوانید از مواد لیز کننده مخصوص استفاده کنید ولی ساده ترین و در دسترس ترین ماده برای اینکار، بزاق دهان شماست!
کم کم و به آهستگی انگشت خود را به داخل فرو ببرید. برای حفظ راحتی او مراقب باشید که هیچ فشاری وارد نکنید. هنگامیکه انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی دیواره آنرا ماساژ دهید تا بتدریج ماهیچه های این ناحیه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پیدا کند.
 
هنگامیکه احساس کردید مقعد کاملا” شل شده و هردو شما آمادگی لازم را دارید آنگاه مقدار زیادی از ماده لیز کننده را روی آلت خود ریخته و سر آنرا به آهستگی وارد مقعد کنید. بیاد داشته باشید که به منظور حفظ سلامتی خود همیشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسی حتما باید از کاندوم استفاده نمائید.
در ابتدا که میخواهید آلت خود را وارد مقعد میکنید ممکن است انجام آن بسیار سخت بوده و فقط بتوانید قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائید. ولی بتدریج که بدن شریک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما راحت تر شده و میتوانید مقدار بیشتری از آن را وارد نمائید. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجود دارد.
 
بهتر است اول ناحیه سر آلت را وارد کرده و بطور آهسته و ریتمیک، آنرا داخل و خارج کنید.هنگامیکه بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بیشتری از آلت خود را وارد مقعد کنید و همچنان به داخل و خارج کردن همین مقدار از آلتتان ادامه دهید. همین طور تا زمانیکه طرف مقابل هنوز میتواند تحمل کند آلت خود را بیشتر وارد کنید.با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زیادی در کاهش درد و ایجاد لذت از این نوع رابطه جنسی در او دارد. بیاد داشته باشید که هرگز در پایان رابطه جنسی، آلت خود را بطور ناگهانی از مقعد بیرون نکشید، زیرا باعث ایجاد درد شدیدی در وی خواهد شد.
 
در پایان لازم است یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه جنسی مقعدی تأکید کنم. مقعد بطور طبیعی محل زندگی عوامل بیماریزای بسیاری است که تماس با آنها میتواند سلامت شما را به خطر بیندازد. به منظور جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریها مخصوصا” بیماری ایدز استفاده از کاندوم برای انجام رابطه جنسی مقعدی ضروری است. همچنین باید دستان خود را قبل و بعد از انجام رابطه جنسی مقعدی بخوبی تمیز کنید. بیاد داشته باشید که انگشت یا آلتتان را که وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید. زیرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجود دارد.پ

شنبه چهارم آبان 1392 | نظر بدهید

 

12 نکته طلایی


 

نقاط حساس را تحریک کنید
 شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌ جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. مثلاً زن روی همسرش قرار گیرد تا بالای ناحیه کلیتوریس او بر روی استخوان ناحیه تناسلی مرد برخورد کند. یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید.

حرف بزنید


دکتر برمن می‌گوید، «مردها واقعاً به فیدبک شما نیاز دارند. وقتی حرکتی را حین رابطه‌جنسی خوب انجام می‌دهد حتماً حس خوبتان را به صورت کلامی یا فریاد کشیدن نشان دهید.»

خودتان یاد بگیرید


وقتی ندانید که چه چیزی تحریکتان می‌کند نمی‌توانید احساستان را با طرف‌مقابل در میان بگذارید. برای اینکه بدنتان را به ارگاسم شدن عادت دهید، باید نقاط حساس بدن خود را بشناسید و از آناتومی جنسی اندامتان از طریق مراجعه به مقالات علمی اطلاع کسب کنید.

عضلات ارگاسم‌تان را تمرین دهید


تمرینات کیگل، تمرین سنتی برای زنانی است که می‌خواهند ارگاسم‌های ضعیف خود را تقویت کنند. باید بتوانید این عضلات را در کف لگن خاصره خود پیدا کرده و مانند حالت متوقف کردن ادرار این عضلات را سفت کنید. این تمرینات را هر روز چند مرتبه تکرار کنید و در زمان فشردن عضلات تنفس را فراموش نکنید.

کارهای جدید و هیجان انگیز انجام دهید


تحقیقات نشان می‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زن و شوهر در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما را از نظر جنسی نیز تحریک می‌کند.

اوج لذت را به تاخیر بیاندازید


هرچه تحریک دیرتر اتفاق بیفتد، انفجار شدیدتر خواهد بود. خودتان را به ارگاسم نزدیک کرده و بعد کُند کنید. این کار را قبل از رسیدن به اوج چند مرتبه تکرار کنید.

روی تنفستان متمرکز شوید


رابطه جنسی تانتریک بسیار جدید و مدرن به نظر می‌رسد اما مهمترین امتیاز آن -- که بر تنفس متمرکز است--لذت جنسی شما را تقویت می‌کند. شما می‌توانید ار نفستان برای نقل‌وانتقال انرژی جنسی خود استفاده کنید. زوج‌هایی که تنفس منظم دارند، رسیدن به ارگاسم را دیرتر کرده و ارگاسم بهتر و قوی‌تری خواهند داشت.

در کنار هم فیلم‌های آموزشی تماشا کنید


فیلمهای علمی و تایید شده که روابط جنسی صحیح را آموزش می دهند و یادگیری تکنیکهای صحیح زناشویی میتواند شما را در رسیدن ارگاسم یاری دهند.

پیش‌نوازی‌های خلاقانه را امتحان کنید


اگر گرم کردن همسرتان زمان بیشتری می‌برد، با دادن ایمیل‌ها یا پیامک‌ها تحریک‌کننده به همدیگر شروع کنید.

داروهایتان را چک کنید


زنان بسیار بیشتر از مردان از داروهای ضدافسردگی که زندگی جنسی افراد را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، استفاده می‌کنند. اگر مشکل دارید، درمورد داروهای مصرفی‌تان با پزشک خود صحبت کنید.

زود کمک بگیرید

اگر برای رسیدن به ارگاسم مشکل دارید، توصیه‌های متخصصین می‌تواند برایتان کارساز باشد. تخریب عصبی یا پایین بودن میزان تستوسترون می‌تواند علت مشکل باشد. پزشکتان می‌تواند معاینه پزشکی را انجام داده و عوامل ارتباطی شما را بررسی کند.

ریلکس کنید

در یک تحقیق جدید که بر روی بیشتر از ۵۰ زن انجام گرفت، بیش از ۷۰ درصد از آنها استرس‌های کاری را در زندگی جنسی خود تاثیر‌گذار دانستند. مشخص است که کم بودن میل جنسی احتمال رسیدن به ارگاسم را پایین می‌آورد. بنابراین بهتر است مشکلات زندگی را پشت در اتاق خوابتان جا بگذارید.

 

چهارشنبه یکم آبان 1392 | نظر بدهید

 

شیوه تحریک جنسی زنان


 

حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید. که اگر چنین کنید ، هیچ زنی تاب مقاومت ندارد و خود و تن خود را کاملاً در اختیار شما گذاشته و تسلیم شما میشود .

تحریکات و شور جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد  نیست . به همین دلیل غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .

البته زنان هم تا آنجا که می توانند  باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه  جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

اما آغاز فرآیند تحریکات جنسی در یک زن زمانی شروع میشود که یا فردی اندام تناسلی و سینه هایی او را به طُرقِ مختلف تحریک بکند و یا اینکه احساس کند پوست بدنش با جریان نسیم هوا در نوازش است و یا لباسهایش با سینه یا اندام تناسلی وی در تماس و اصطکاک قرار بگیرند .

حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید .

اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در  رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .

چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی ، میتواند در شب هنگام به طوفانی  از شهوت تبدیل شود ، باور نمی کنید ، فردا صبح امتحان کنید ! )

نوازش :

بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نکته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در این زمینه خراب می کنیم و در روابط خود حد تعادل را رعایت نمی کنیم .  اکثر مشکلات نیز از همین افراط و تفریط بوجود می آید . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد  و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل 10 دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .

به آرامی و با ملایمت عشق ورزی کنید . آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد . ( مردانی  که به سرعت می روند سراغ شورت خانمشان و بعد شورت خود و سپس عمل دخول را بدون هیچ مقدمه ای شروع می کنند و فوری و با عجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند . )

 مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین سکس بیان کنند .

بوسیدن :

 لب گرفتن و لب دادن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند مکیدن لبهای نیز در جای خود تاثیر زیادی دارد نوع دیگری از لب گرفتن که از زبان استفاده می شود مالیدن زبانهای یکدیگر به هم به صورت بیرونی و وارد کردن زبان به درون دهان دقت کنید این عمل با لب گرفتن تفاوت دارد و شاید نامزد شما این رفتار شما را نپذیرد.

بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه می کند . و آتش شهوت را در او شعله ور می کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را بلیسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد

مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که  او را دوست دارند و به او عشق می ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.

مردها لباس های همسرشان را به آرامی در آوردند . اول روسری . پیراهن . شلوار . لباسهای زیر . کرست . شورت و... را به آرامی در بیاورید . نه اینکه تا آلتتان بلند می شود  فوری و با عجله شروع کنید به کندن لباسهای خانم تان . و یا اینکه توقع نداشته باشید که زن خودش رو لخت کنه و روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ، تا شما بروید و شهوت خود را خاموش کنید . زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگی های لازم را به آنها بدهد .

لمس کردن و نوازش  در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است.

 و مهبل زن را آماده دخول و عملیات جنسی می کند .

نوازش و عشقبازی

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .

 مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

  بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید . تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .

خانم ها دوست ندارند که مردها فقط به اندام تناسلی آنها توجه داشته باشند .

آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. مثل سینه ها، باسن، گردن، ران ها، گوش ها و لب ها و سایر نقاطی که درکنار ناحیه تناسلی هستند باید توجه شود . شاید تعجب کنید وقتی بفهمید که خانم ها می توانند با تحریک سینه ها هم به ارگاسم برسند پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است .

 و فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم می کند . همچنین می تواند برایشان دردناک باشد. یادتان باشد که باید قبل از شروع عمل جنسی اندام تناسلی خانم ها حسابی خیس شده باشد، و این مسئله فقط زمانی اتفاق می افتد که تحریک شده باشند . پس سعی کنید تحریکش کنید و به همه قسمت های بدنش لذت بدهید و وقتی در آخر آمادگی پیدا کرد خودش از شما خواهد خواست که عمل جنسی را آغاز کنید . پس یادتان باشد که عمل جنسی آخرین عمل شما باشد و زمانی انجام شود که زن آمادگی آن را پیدا کرده باشد.

عامل دیگری که می‌تواند بر لذت بخشی دخول تاثیر بگذارد و زن را تحریک کند ، ریتم حرکت آلت مرد در مهبل زن است. یک زن ممکن است تکانهای تند و طولانی مدت یا تکانهای تند و کوتاه مدت، یا تکانهای ملایم و طولانی مدت و یا تکانهای ملایم . کوتاه مدت را ترجیح بدهد . آن چیزی که او لذت می‌برد و دوست دارد ممکن است در هنگام برانگیختگی و نزدیکی او به ارگاسم تغییر کند . زن و شوهرها باید با همکاری هم ریتمی را که باعث لذت بردن زن در حین دخول می‌شود را مورد بررسی قرار دهند .

برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی، فیلم های ویدئویی و...) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند. این "شروع گرم" می تواند برای به راحت تر رسیدن به "پایانی شاد " کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.

 

کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …

می توانند برای آماده کردن جسمی و  رضایت زن  موثر باشند .

دائم  حالات و عکس العمل های تن و چهره شریک جنسی خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

وقتی که برای وارد کردن آلت خود آماده شدید، یکبار دیگر ، از حواس خود کمک بگیرید و گرمائی که آلتتان در بدن او احساس می کند را درک کنید . و آرام آلت تان را داخل مهبل منتظر زن فرو کنید . یاد بگیرید که از احساس خود بهنگام آرام فرو کردن و بیرون کشیدن آلتتان لذت ببرید . وقتی دارید به صورت ر یتمیک عقب و جلو می روید ، به چشمهایش نگاه کنید ، ببوسیدش ، سینه هایش را بلیسید و بدنش را نوازش کنید . همیشه به تمام بدنش توجه داشته باشید .

و در آخر :

 به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید .

 بدنش را نظاره کنید ، ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد


ریتم حرکت آلت مرد در مهبل زن است. یک زن ممکن است تکانهای تند
manoto-d.blogfa.com/
Translate this page
با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش ... یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. .... به هم به صورت بیرونی و وارد کردن زبان به درون دهان دقت کنید این عمل با لب گرفتن تفاوت دارد و ...
ورود زنان ممنوع!!!
ayma90.blogfa.com/
Translate this page
و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . ... 2-دراین حالت که آمیزش پهلو به پهلو نام دارد مردوزن هر دو به پهلو خوابیده و پاها را طوری ... در این حالت مرد میتواند با دست راستش باسن زن را نوازش کند وبه تحریک وی ...
علت صداهای شرم آور هنگام ورود و خروج آلت مرد در واژن زن
www.samatak.com/.../cause-embarrassing-noises-when...
Translate this page
«پیش از آغاز رابطه جنسی، به پشت خوابیده و با کف دست به شکم فشار بیاورید تا هوای موجود درون مهبل تخلیه شود». در حین رابطه جنسی، از همسر خود بخواهید تا دخول و ...
هفته چهارم اسفند 1391 - مسایل جنسی
markazpayam.blogfa.com/1391/12/4
Translate this page
مسایل جنسی - وبلاگ منطبق با قوانین. ... و س ک س دهانی انجام دهید،با انگشتتان آنها را تحریک کنید،و در موقع مناسب آلت خود را وارد واژن کنید. ... لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! ..... در هنگام ریختن مایع لذتبخش مرد درون آلت زن عضلات انتهای آلت مرد و نزدیک کیسه های منی ...
آموزش کامل نزدیکی به صورت کامل و گام به گام
iran20.com/friend/.../آموزش-کامل-نزدیکی-به-صورت-کامل-و-گام-به-گام
Dec 22, 2009 - مزایا: اگر معاشقه بخوبی صورت گیرد واژن بخوبی تحریک شده و داخل واژن مرطوب شده ... الف - طریقه متقاطع : (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را دراز می کند. ... این روش برای مردانی با آلت کوتاه نیز مناسب است. ...... بیشتر مردم باور ندارند که نصف ساز و کار آلت تناسلی در درون لکن انجام می‌گیرد.
نامزدی عقد ازدواج و زندگی زناشویی - روش‌های آمیزش جنسی
shahd66.blogfa.com/post/63/روش‌های-آمیزش-جنسی
Translate this page
Feb 19, 2012 - در این حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول را انجام می‌دهند. ... نیست و بیش از نیم آلت مرد در زن دخول نمی‌کند و به علت تماس زیاد آلت مرد با دیواره مهبل ... حالت در این روش است زن بعد از فرو بردن آلت به درون مهبل بر روی مرد دراز می‌کشد. ... باید توجه داشت این روش به علت اینکه آلت مرد تا انتها در واژن یا مقعد زن فرو می‌رود ...
آموزش معاشقه کردن | جدید 94 - رها فان
www.rahafun.com/آموزش-معاشقه-کردن.html
Translate this page
آموزش معاشقه کردن-مراحل عشق بازی با همسر-آموزش کامل مسائل جنسی و زناشویی-آماده کردن زن برای رابطه ... دخول و ارضا شدن : دخول آلت در واژن زن که میتواند همراه با نوازش بدن مثل مالش سینه ها باشد. .... در هنگام ریختن مایع لذتبخش مرد درون آلت زن عضلات انتهای آلت مرد و نزدیک کیسه های منی مرتبآ منقبض و منبسط .... منظورم نوع خوابیدن و. ،.
اصول رابطه جنسی صحیح (7) دخول (3) - دکتر شیخ - Blogfa
doctorsheikh.blogfa.com/89031.aspx
Translate this page
در وضعیت تی شکل یا عمود بر هم زن به پشت خوابیده و زانوها را خم می کند. ... در این وضعیت مرد با دست چپ خویش کلیتوریس یا چوچوله زن را تحریک می کند. ... و به آرامی آلت خویش را درون واژن یا مجرای تناسلی زن فرو می کند و تحریک را آغاز می کند.
خانمی با نیاز جنسی بی پایان - زیبایی - Blogfa
www.kissing2love.blogfa.com/author-kissing2love.aspx
Translate this page
در اکثر موارد با اولین ورود آلت مردانه به داخل واژن این پرده پاره می‌شود و برای همیشه ... همچنین در هنگام فعالیت جنسی، اسپرم درون مایع منی مرد دستگاه تناسلی مردانه پس از ...
آشنایی با مسائل جنسی (ورود زیر 18 سال ممنوع) - نسخه قابل چاپ
reyhan.samenblog.com/print/252.htm
Translate this page
این درد همانطور که در فوق ذکر شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است. ... در بعضی موارد نیز پرده بکارت با آمیزش جنسی پاره نمی شود که در این حالت باید به جراح زنان ... ماده ای شیمیایی ترشح می کند که تخمک های درون تخمدان را یکی یکی «بالغ» می کند. .... ختنه عملی جراحی است که طی آن پوستی را که روی حشفه را در آلت تناسلی می ...
خطرات رابطه جنسی دهانی - صفحه نخست - Blogfa
www.4144044.blogfa.com/author-4144044.aspx?p=3
Translate this page
در این حالت زن و مرد هر دو به یک پهلو خوابیده و مرد از پشت به زن نزدیک می شود. ... زن پاها را کمی باز می کند تا مرد یا آلت خود را با لمس آلت زن در آن قسمت قرار دهد و عقب جلو کند .... که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. ..... در ضمن یک نکته اساسی این است که اگر شما کاندوم را درون دستشویی بیاندازید ...
آموزش‌های زناشویی - - Blogfa
zxcvb2sx.blogfa.com/post-15.aspx
Translate this page
مردها دقت کنند که بعد از رسیدن زن به ارگاسم کلیتوریسی(که با مالش و تحریک ... همچنین زن میتواند رو به زمین به شکم خوابیده و شما آلت خود را ازپشت وارد واژن او نمایید.
روش های دخول همراه با عکس و تصویر - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/.../روش-های-دخول-همراه-با-عکس-و...
Translate this page
Jul 31, 2015 - (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را دراز می کند. ... مرد در زیر و زن روی مرد قرار گرفته و آلت را داخل واژن خود می نماید و با حرکات جلو و عقب یا بالا و پایین بدن خود عمل مقاربت را خودش .... نگاه کردن درون آلت زن
آموزش کامل رابطه جنسی دهانی با زن - سرهنگ اسدی
sarhangasadi.blogsky.com/.../آموزش-کامل-رابطه-جنسی...
Translate this page
این کار از طریق مکیدن آلت تناسلی مرد، و یا لیسیدن واژن(عضو جنسی زنانه) و مقعد صورت ... "Anilingus" اصطلاح لاتین روشی است که دهان با مقعد برای تحریک در تماس است. .... هستند تا رابطه دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اندانجام دهند.
روشهای نزدیکی منتخب برای زوجین
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1487-روشهای-نزدیک...
Translate this page
۲-دراین حالت که آمیزش پهلو به پهلو نام دارد مردوزن هر دو به پهلو خوابیده و پاها را طوری که ... در این حالت مرد میتواند با دست راستش باسن زن را نوازش کند وبه تحریک وی کمک ... اشکال این حالت آن است که مرد مقدار کم تری از آلت خود را میتواند داخل واژن نماید.
اُاُجوو (OojoO) - عکس فروکردن الت مرددرون فرج زن
www.oojoo.ir/.../عکس%20فروکردن%20الت%20مرددر...
Translate this page
بعد از فرو کردن آلت تناسلی مرد به داخل آلت زن همراه با بوسه و نوازش باید ... در هنگام ریختن مایع لذتبخش مرد درون آلت زن عضلات انتهای آلت مرد و نزدیک . ..... هم خوابی با خواهر زن, آلت مرد داخل آلت زن, زنان کون و کس کنده ... ... بوسیدن سینه زن توسط مرد; ساک ...
روشهای مقاربت و دخول - ناتوانی جنسی
www.dohaclinic.org/articles/236-روابط-جنسی.html
Translate this page
مزایا: اگر معاشقه بخوبی صورت گیرد واژن بخوبی تحریک شده و داخل واژن مرطوب شده ... الف - طریقه متقاطع : (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را ... مرد در زیر و زن روی مرد قرار گرفته و آلت را داخل واژن خود می نماید و با حرکات جلو و ...
استمناء و خودارضائی ( قسمت سوم ) | دکتر مجید حقیقت ...
www.drhaghighat.ir/index.php?ToDo...AID=229
Translate this page
در اثر استمناء زیاد و کاهش شدید آستانه تحریک منجر به انزال با کوچکترین محرک ... و ایجاد زودانزالی تحریکات بسیار کمتر مثل مالش قسمت ران پاها به آلت و حتی خوابیدن به ... که فرد بتواند با عبوردادن آلت از داخل حلقه حس تحریکی بیشتری مشابه به ...
آموزس مطالب زناشویی - مدل های نزدیکی یا پوزیشن های رابطه ...
funfunfunny.blogfa.com/post/33
Translate this page
با تغییر در زاویه ورود آلت یا تغییر وضعیت میتوانید قسمتهای مختلف واژن .... 2-دراین حالت که آمیزش پهلو به پهلو نام دارد مردوزن هر دو به پهلو خوابیده و پاها را طوری که هردو .... از معدود روشهایی است که همزمان نقطه ی جی (نقطه حساس درون واژن)و کلیتوریس را ...
4 نوع رسیدن به ارگاسم در زنان - آبی روز
www.abirooz.com/.../1330-4-نوع-رسیدن-به-ارگاسم-د...
Translate this page
Aug 27, 2014 - اگرچه هنوز بر سر وجود G point (نقطه حساس درون واژن زنان که با تحریک آن ... اما 30 درصد از زنان مدعی هستند که تنها در اثر دخول آلت تناسلی مرد در واژن و ...
فروردین ۱۳۸۸ - توصیه هایی برای زندگی خانوادگی - Blogfa
tosieha.blogfa.com/8801.aspx
Translate this page
نوازش ومالش آلت مرد و فرج زن به خصوص کلیتوریس(چوچوله یا بظر) با دست(البته خیلی آرام) ... آمیزش دخول آلت نعوظ یافته (سفت و بزرگ شده) مرد است در مهبل زن و نتیجه آن در ..... اپیدیدیم (Epididymis) لوله قطور ماهیچه ای که روی بخش پشتی بیضه خوابیده که ... همچنین در هنگام فعالیت جنسی، اسپرم درون مایع منی مرد دستگاه تناسلی مردانه ...
مشاوره جنسی - اندازه آلت تناسلی جنسی مردان و رشد و بزرگ و ...
mednote.mihanblog.com/post/24
Translate this page
یک مرد با اندازه آلت تناسلی 10 تا 16 سانتی متر می تواند لذت کامل جنسی را در هنگام دخول آلت تجربه کند. ... از طرفی تنها 20 درصد لذت جنسی مربوط به دخول آلت مرد در واژن زن است و سایر .... مدتی است التم به داخل فرو میرود هنگام راه رفتن به پهلو خوابیدن.
پرده بکارت - آموزه های زندگی و زناشویی
www.wifely.blogfa.com/tag/پرده-بکارت
Translate this page
و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . ... مدور هلالی شکل در دو طرف فرج بوده و در حالت عادی روی هم خوابیده و دهانه فرج را می بندند. ... در اکثر موارد با اولین ورود آلت مردانه به داخل واژن این پرده پاره می‌شود و برای ...
تحریک نقطه جی(جی پوینت)در زنان
www.madarclub.com/fa/print/news/62353
Translate this page
Jun 17, 2014 - برای لذت بیشتر با نوک انگشت یک فشار دایمی روی دیواره واژن وارد ... و با نوک انگشت به دیواره فوقانی واژن (در حالت خوابیده)بطرف استخوان لگن فشار وارد کنید. .... و البته، آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشداگر ختنه نکرده اید، ...
مامایی
iranmama.blogfa.com/
Translate this page
آیا آنها با یک حاملگی ناخواسته مواجه خواهند شد یا بخت یارشان بوده و این بار هم از معرکه سالم خواهند جست. .... 1- خوابیدن زن به پهلو، و ورود آلت مرد از پشت به درون واژن.
مسائل جنسی | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
www.pasokhgoo.ir/node/31233
Translate this page
Apr 30, 2011 - من نمی توانم آلت خود را در رحم خانمم فرو کنم نمی دانم برای چی از ژل لغزنده هم ... اگر آلت شما نعوظ و سفتی کامل را دارد و زاویه قرار گرفتن و خوابیدن همسرتان هم درست باشد، باید با کمی فشار، آلت داخل شود. اما اگر در این حالت احساس می کنید ...
بهترین حالت رابطه‌ جنسی برای باردار شدن (مخصوص افراد متاهل)
sarajahani.blogfa.com/post-260.aspx
Translate this page
خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه‌های خوب برای آندسته از ... رابطه جنسی از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. ... یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.
دکتر رهام صادقی - همه چیز درباره کاندوم
www.roham.ws › ... › توصیه های بهداشتی
Translate this page
19 posts
چون کاندوم صرفنظر از جنسیت افرادیکه با یکدیگر نزدیکی جنسی انجام میدهند، مانع از .... در هنگام آمیزش مناسب خواهد بود اگر آلت مردانه را هنگام ورود به سمت داخل واژن با ...
روشهای سیزده گانه آمیزش جنسی - یاشاسین قره داغ (ارسباران )
aslan63.persianblog.ir/post/216/
Translate this page
2-دراین حالت که آمیزش پهلو به پهلو نام دارد مردوزن هر دو به پهلو خوابیده و پاها را طوری که ... در این حالت مرد میتواند با دست راستش باسن زن را نوازش کند وبه تحریک وی کمک ... اشکال این حالت آن است که مرد مقدار کم تری از آلت خود را میتواند داخل واژن نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.