مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

مدلا

اس ام اس،عکس،مدل لباس،فال،دکراسیون،عکس بازیگران

چگونه زنان را ارضا کنیم یا به ارگاسم برسانیم؟

ارگاسم یا اوج لذت جنسی در زنان ارگاسم یا اوج لذت جنسی در زنان

 نکاتی برای افزایش میل جنسی و تحریک بیشتر زنان قبل از رابطه جنسی

اختصاصی آبی روز : بیشتر مواقع همه چیز آنقدر ساده که شما فکر می کنید نیست، نوازش های قبل از سکس مهارتی است که باید به خوبی فرابگیرید، همینطور باید 2 نقطه بسیار حساس آلت تناسلی زنان را به درستی بشناسید. 2 نقطه حساس که اگر به درستی لمس و تحریک شوند بانوی شما را به ارگاسم یا اوج لذت جنسی می رسانند. و کشف و شناخت پوزیشن هایی در رابطه جنسی که شریک جنسی تان را به سرعت و بهتر به ارگاسم می رساند کار چندان دشواری نیست.

اهمیت نوازش در رساندن زنان به ارگاسم

بسیاری از مواقع همسر یا شریک جنسی تان با برخی رفتار ها مانند پوشیدن لباس زیر مورد علاقه شما یا حرکات مهر خواهانه و یا هرنوع رفتاری که خود به آن آشنا هستید شما را به یک معاشقه و رابطه جنسی دعوت می کند. ولی باید کاملا رآگاه باشید که این همه چیز نیست و زن باید برای اینکه برای سکس آماده شود و به اوج تحریک و هیجان جنسی برسد نیاز به نوازش و بازی های فیزیکی و لمس کردن بیشتر دارد. کاری که باعث ترشح مایع روان کننده در واژن زن شده و او را کاملا برای برقراری رابطه جنسی آماده می کند. برای همین است که نوازش قبل از رابطه جنسی از ارزش و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

مدت نوازش قبل از سکس نباید کوتاه و کلیشه ای باشد

آنچه که از همه این ها مهمتر است نوع نوازشی است که شما در نوازش قبل از سکس انجام می دهید.شما هرگز نباید این کار را به صورت کلیشه ای و دستوری مانند یک آدم آهنی بی احساس انجام دهید بلکه این نواختن باید با لذت واقعی خود شما نیز همراه باشد یعنی خودتان نیز باید از این عمل به اندازه کافی لذت برده و به هیجان بیایید. نوازش قبل از رابطه جنسی می تواند مدت ها قبل از شروع رابطه جنسی آغاز شود و تداوم آن هر لحظه زن را برای رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی آماده تر کند.

تحریک بیشتر زنان با جمله های زیبا و فضای عاشقانه

هوشتان را به کار بگیرید و همواره در خاطر بسپارید که در مورد زنان تحریک شدن ذهنی درست به میزان تحریک شدن احساسی مهم می باشد. یک جمله زیبا و رمانتیک یا تلفنی هیجان انگیز وقتی که سر کار هستید و سایر موارد از این قبیل می تواند باعث تحریک ذهنی زن و شروع ساخت تصاویر جنسی و عاشقانه در مخیله او شود عملی که به شدت زن را تحریک کرده و برای سکس با شما آماده می کند. ساخت فضایی زیبا و عاشقانه با نورهای ملایم ، موسیقی آرام و گلهای معطری که فضا را خوشبو کنند به هر چه بهتر شدن زمینه برای داشتن یک رابطه جنسی ایده آل برای زن ها کمک می کند.

پیشنهاد آبی روز : مقایسه ارگاسم در زنان با ارگاسم در مردان

با لمس نقاط حساس بدن زن او را به ارگاسم برسانید

لمس کردن ملایم و لطیف قبل از شروع رابطه جنسی مانند بوسیدن نرمه های گوش و گردن میل جنسی را در زنان به شدت بالا می برد. شما می توانید همسرتان را را بغل کنید و دستانش را بگیرید می توانید یا ران هایش را لمس کنید او با این کار به شدت به هیجان می آید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان اکثر مواقع زمانی اتفاق می افتد که شما در حال بوسیدن شریک جنس تان هستید و یا در حال لمس کردن نقاط حساس بدن زن می باشید. این نقاط حساس می توانند نوک سینه های یک زن باشند ولی بهتر است بدانید که نقاط حساس دیگری نیز در بدن زنان وجود دارد که می توانید آن ها را نوازش کنید مانند پشت و ران های یک زن یا چنگ زدن در موهایش.

بوسیدن زنان آن ها را برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده می کند

یکی از بهترین نوازش ها قبل از سکس و شروع رابطه جنسی  بوسیدن زن و درست بوسیدن اوست. چگونه بوسیدن زن یک هنر به تمام معنا است کشف نقاطی که با بوسیدن آن ها می توانید یک زن را بیشتر تحریک کرده و زودتر به ارگاسم برسانید یا ارضا کنید از توانایی های شما است. شما می توانید با بوسه های کوتاه و تند شروع کنید. تمام صورت همسرتان از پیشانی و پشت پلک ها گرفته تا نوک بینی و چانه او را ببوسید. سپس به گردن او و خصوصا پشت گردن او بوسه های مداوم بزنید و آهسته آهسته همه بدن او از نوک سینه ها و لای سینه هایش گرفته تا شکمش را بوسه باران کنید.

تحریک کردن زن با حرف زدن زیبا

خوب حرف زدن و استفاده از کلمات زیبا و آهنگ صدای موزون و تحریک کننده قبل از شروع رابطه جنسی و در طی زمان نوازش او نقش بسیار مهمی در تحریک بیشتر و رساندن زن به ارگاسم دارد. حرف زدن و زیبا صحبت کردن در زنان تاثیر بسیار زیادی دارد زنان غالبا تمایل به شنیدن بیشتر دارند و شاید همین خصیصه زنان را به انسان هایی کلامی بدل کرده که کلمات و استفاده درست از کلمات تاثیر زیادی بر روی آنان می گذارد. بیان احساس خوبی که در کنار او دارید و اینکه از او و زیبایی های بدن او چه لذت زیادی می برید او را به وجد می آورد و با عث می شوذ تا برای داشتن سکسی هیجانی تر و داغ تر با شما آماده شود.

نقاط حساس و تحریک پذیر در بدن زن

در بدن زنان 2 نقطه بسیار مهم و حساس وجود دارد که در رساندن آنان به ارگاسم یا اوج لذت جنسی نقش اصلی را ایفا می کنند. برای ایینکه یک زن را به اوج لذت جنسی برسانید باید بیاموزید که چگونه این 2 نقطه حساس بدن زن را به گونه ای لمس کنید تا تا یک زن را سریعتر و با هیجان تر به ارگاسم برسانید یا ارضا کنید.

پیشنهاد آبی روز : 4 نوع رسیدن به ارگاسم در زنان

کلیتوریس در زنان

بخشی کوچکی در قسمت تناسلی زن که دارای تراکم شدیدی پایانه عصبی است کلیتوریس نام دارد. که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس در قسمت بیرونی و در بالای واژن جای گرفته است. کلیتوریس با قسمت کوچکی از پوست به نام کلاهک کلیتوریس پوشیده شده که از تحریک شدن همیشه گی آن جلوگیری می کند، از این رو شما می توانید با لیسیدن یا لمس کردن کلیتوریس آن را نوازش کرده و به خوبی ببینید که پس از تحریک شدن کلاهک کلیتوریس کمی به عقب می رود و کلیتوریس کمی بلند می شود.

نقطه G در آلت تناسلی زنان

محل قرار گرفتن نقطه G در داخل واژن است. دسته ای ازپایانه های عصبی در قسمتی نزدیک به 5 سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری و در روی دیواره داخلی و بالایی واژن جای گرفته است. به منظور پیدا کردن نقطه G باید با آرامش تمام انگشت خود را درون واژن کرده و بعد آن را به صورت حرکت بیا نزدیک خم کنید. آگاه باشید که بعضی از زن ها دوست دارند نقطهG در آنان به شکل مستقیم لمس بشود درحالیکه برخی دیگر فشار کمتر در این نقطه را لذت بخش تر می دانند. شما می توانید روش های مختلف لمس نقطه G را بیازمایید و از همسرتان بهترینش را بپرسید. کاری که در ارضا کردن زنان و رساندن زن به ارگاسم تاثیر به سزایی دارد.

پوزیشن های مختلف در رابطه جنسی

با نکاتی که تاکنون مرور کردیم حتما می توانید تشخیص دهید که بهترین پوزیشن در سکس وضعیتی است که تحریک بیشتر کلیتوریس و نقطه G و یا هردوبه صورت همزمان را همراه داشته باشد که این پوزیشن ها می تواند به صورت زیر معرفی شوند:
1- قرار گرفتن زن در بالا : در این پوزیشن با در نظر گرفتن زاویه آلت تناسلی مرد تحریک کافی نقطه G را فراهم کند. همینطور زن می تواند به گونه ای خود را حرکت دهد که کلیتوریس او به خوبی و به صورت کامل تحریک شود.
2- دخول از عقب : این پوزیشن در جهت تحریک کردن کلیتوریس خوب نیست ولی عمل دخول کامل و عالی انجام می گیرد و همچنین تحریک شدن خیلی خوبی در نقطه G را فراهم می کند. شرکای جنسی می توانند در این پوزیشن کلیتوریس را با دست بمالند تا فذایند را تکمیل کنند.
3- نشستن زن در آغوش مرد : بگذارید زن در آغوش شما بنشیند. در این پوزیشن عمل دخول عمیق بوده و تحریک کاملا مناسبی برای کلیتوریس شکل می گیرد. زن و مرد در این وضعیت صمیمیت بی نظیری را تجربه می کنند.
پوزیشن مرد در بالا به هیچ عنوان پوزیشن خوبی نیست و به همین منظور پیشنهائ نمی شود. به یاد داشته باشید هنگامی که مرد در بالا قرار بگیرد تحریک کلیتوریس مشکل می باشد مگر در صورتی که آلت تناسلی را کاملا به داخل فرو کند. در این پوزیشن زاویه دخول هم برای تحریک شدن مناسب نقطه G درست نمی باشد.
نکاتی که در این مطلب عنوان شد را به ذهن بسپارید و آن را در رابطه های جنسی بعدی خود به کارگیرید. رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی در زنان کمی تجربه نیز لازم دارد اما این تجربه باید با لذت شما همراه باشد نه مانند یک دوره آموزشی خشک.


چگونه زنان را ارضا کنیم یا به ارگاسم برسانیم؟ - آبی روز
www.abirooz.com/.../646-چگونه-همسرتان-را-به-اوج-لذ...
Translate this page
Aug 13, 2015 - بسیاری از مواقع همسر یا شریک جنسی تان با برخی رفتار ها مانند پوشیدن ... بلکه این نواختن باید با لذت واقعی خود شما نیز همراه باشد یعنی خودتان نیز ... یکی از بهترین نوازش ها قبل از سکس و شروع رابطه جنسی بوسیدن زن و درست بوسیدن اوست. ... 1- قرار گرفتن زن در بالا : در این پوزیشن با در نظر گرفتن زاویه آلت ...
چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم
www.tanzimekhanevadeh.com/.../466-1389-03-15-14...
Translate this page
چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم ... خیلی از ما از یک سکس عالی محروم هستیم، نه فقط بدین خاطر که نمیدانیم چگونه به شریک خود بگوییم که ... از طرف دیگر مردان بیشتر روی تحریک از طریق آلت جنسی تمرکز می کنند – آنها اغلب.
چگونه ساک بزنیم - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/different/rabete-dahani-02.html
Translate this page
Jan 31, 2015 - در مورد سکس دهانی و لیس زدن آلت تناسلی همسر، گفتنی است گر چه ... و با خدای خود مناجات کند چگونه به خود اجازه می دهد دهان خود را در راهی مصرف کند که ...
چگونه رابطه جنسی صمیمانه ای داشته باشیم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/.../respect-generic-earnest2.html
Translate this page
در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و ... *به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این ...
You visited this page.
در حین رابطه جنسی برای تحریک بیشتر از چه کلماتی ...
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?...
Translate this page
شاید هم در حین کلام خود، از تمامی حالات تن صدا برای ایجاد هیجان بیشتر در ادای واژه ها ... نوع کلام از لغتهای بالینی استفاده نکنیم ( مثل آلات جنسی و کلمات مستهجن دیگر ). ... که در تنهایی با خود کلمات شهوانی را تکرار کنید تا در حین نزدیکی با همسر خود نیز بتوانید بر زبان خود جاری کنید. .... در رابطه جنسی چگونه از همسرم انتقاد کنم ؟
مطالب جنسی - چگونه مردان را به اوج لذت برسانیم
love-18.blogfa.com/post-10.aspx
Translate this page
چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک امیز اقایان ... همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و ...
کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟ - همه جوره داغ داغ
mehdi53.persianblog.ir/.../کجا_باید_رابطه_جنسی_انج...
Translate this page
چطور بهترین شریک زندگی را برای خود انتخاب کنیم · چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم ... آیا قبل از رابطه جنسی باید چیزی بخوریم یا بنوشیم؟ ... به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید. ... واژن زن و آلت جنسی مرد می توانند به شکل های مختلف با هم جور شوند و هر حالت جدید ...
آموزش کامل و بهترین روش های لیسیدن آلت مرد - سرهنگ اسدی
sarhangasadi.blogsky.com/1393/01/14/post-124/
Translate this page
پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده طوری که آلت مرد به صورت برجسته در زیر آن ... زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های ... زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. ... اشتباهی که چشمتان را ضعیف می کند · کدام یک از مواد غذایی را باید خام بخوریم؟
چگونه یک رابطه جنسی طولانی داشته باشیم نحوه ی به - کلوب
www.cloob.com/c/mashhadstarsclub/6924428
Translate this page
May 17, 2010 - چگونه یک رابطه جنسی طولانی داشته باشیم نحوه ی به. ... درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، باید آلت خود را از واژن خارج نموده و برای .... می کشد و خانم در حالتیکه صورتش به طرف همسرش می باشد، خود را بر روی آلت وی رها می کند.
بهترین شیوه به ارگاسم رسیدن زنان چگونه است؟
fekresalem.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth...
Translate this page
Jun 12, 2012 - قبل از هرچیزخودتان را برای رابطه آماده کنید به حمام بروید و آلت تناسلی تان را ... کنندو با حرف های عاشقانه و سکسی و با سکس زبانی (بخصوص چوچوله و سوراخ واژن ) ... آلت مرد را با واژنش محکم بربربگیرد و با فشارمحبل هم خود به ارگاسم ...
ورود زنان ممنوع!!!
ayma90.blogfa.com/
Translate this page
اشکال این حالت آن است که مرد مقدار کم تری از آلت خود را میتواند داخل واژن نماید. ..... زاویه ورود آلت مرد هم به اندازه پوزیشن در سکس مهم بوده و باید به آنها هم توجه داشته باشید. ... جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند.
چطور رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشیم؟
www.delgarm.com/.../108664-چطور-رابطه-جنسی-لذت...
Translate this page
Jul 13, 2014 - چه بخوریم که میل جنسی ما افزایش پیدا کند؟ ... 20 راهکار برای عشق بازی با همسر - ویژه آقایان متاهل ... چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم ... از طرف دیگر، آقایون می‌توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، خیلی راحت به خواب بروند. ... در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.
زنان چگونه به ارگاسم میرسند؟ بررسی عوامل موثر
www.delgarm.com/.../5777-زنان-چگونه-به-ارگاسم-می...
Translate this page
چه بخوریم که میل جنسی ما افزایش پیدا کند؟ چگونه خود ارضایی را ترک کنیم؟ .... بوسیدن سینه، مالش آلت به آن می تواند موجب ارگاسم در بعضی خانم ها شود. ... معمولا" در حالتی که زن در بالا باشد بعلت زاویه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با دیواره قدامی ...
از خوردن آلت تناسلی شوهرم متنفرم ولی شوهرم دوست دارد.چه کنم ...
www.rahafun.com/خوردن-آلت-تناسلی-شوهرم-متنفرم....
Translate this page
بد مزه بودن آلت تناسلی,تنفر از خوردن آلت تناسلی,خوردن آلت تناسلی,سوال درباره ... صحیح ابراز علاقه زنان به همسر خود · چگونه یک پسر فرد محبوبی در خانواده همسرش باشد؟ .... هستم که نامزدم از من داره و اون اینه که بعد از ازدواج من آلت تناسلی او رو بخورم. .... درخواست همسرتون را اجابت کنید چه بسا دفعات بعد قبل ازشروع سکس اتوماتیک به ...
چگونه درروابط جنسی باردار شویم - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/4215_چگونه-درروابط-جنسی-باردار-...
Translate this page
Jul 2, 2013 - سکس از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. زن می‌تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز ...
از این کار های در رابطه جنسی خودداری کنید
www.hidoctor.ir/14072_از-این-کار-های-در-رابطه-جنس...
Translate this page
Jan 27, 2014 - مردان نا وارد خود را فراموش می کنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند. ... در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده ... این آن جایی است که حرفه ای ها می دانند چگونه عمل کنند. ... یک همسر مناسب در زمینه رابطه زناشویی ( 1511 ) · جلب رضایت جنسی همسر ( 1362 ) · آسیب های ...
دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (آلت تناسلی مرد)
www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-13.aspx
Translate this page
پاسخ به سوالات شما(درد زیر شکم پس از سکس، خود ارضایی تلفنی، کمردرد صبحگاهی، .... چگونه می توانم برای جلوگیری از این بیماری پیشگیری لازم را انجام دهم؟ .... بسیاری از زنان به علت طول و ضخامت بیش از اندازه آلت تناسلی همسر به مرور از برقراری ...
چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم
www.elife.ir/.../چگونه-هر-چه-دررابطه-جنسی-با-همسر-خ...
Translate this page
Jan 31, 2012 - چگونه هر چه دررابطه جنسی با همسر خود میخواهیم بدست آوریم ... شما ناچارید بر ناشی گری خود غلبه کنید، از سکس لای پتوی خود دست بردارید، و به او ... از طرف دیگر مردان بیشتر روی تحریک از طریق آلت جنسی تمرکز می کنند – آنها اغلب.
چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟آموزش تحریک زن در رابطه ...
www.momtaznews.com/چگونه-با-همسر-خود-عشق-باز...
Translate this page
چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی .... وقتی که برای وارد کردن آلت خود آماده شدید، یکبار دیگر ، از حواس خود کمک بگیرید و گرمائی که ...
چگونه در روابط جنسی باعث لذت و رضایت همسرمان شویم ...
khadamatarian.persianblog.ir/post/904/
Translate this page
Apr 20, 2009 - آقا باید با معاشقه و بازی ، آلت تناسلی همسرش را برای شروع یک آمیزش کاملا آماده کند . در هنگام ... خوب است که نوشیدنی گوارایی تهیه نموده و برای همسر خود بیاورد . ..... انواع سکس(۱) .... چه بخوریم تا تمرکز فکری بهتری داشته باشیم(۱).
دیدگاه زنان درباره اندازه آلت تناسلی مردان
www.ariatalk.com/دیدگاه-زنان-درباره-اندازه-آلت-تناس...
Translate this page
زنان چگونه آلت تناسلی را بیشتر دوست دارند؟ ... هر زنی در رابطه جنسی با همسر خود قبل از اینکه متوجه آلت تناسلی او باشد به رابطه عاطفی و نگاه مرد دقت و توجه دارد .
لیسیدن آلت همسر - پرسشکده
www.porseshkadeh.com/Questions/6379
Translate this page
در این صفحه 'شماره ' پرسش های مرتبط با کلیدواژه لیسیدن آلت همسر گردآوردی شده است، ... و جواب فارسی، میان انبوه پرسش و پاسخ های فارسی، جواب سوال های خود را بیابید.
رابطه زناشویی
asma1300.blogfa.com/
Translate this page
آیا قبل از رابطه جنسی باید چیزی بخوریم یا بنوشیم؟ ... به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید. .... قطر آن با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا میکند پس آقایان وخانمها استرس کوچکی و بزرگی آلت را از خود دور ...
اشکالی داره همسرم شیر منو بخوره؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/.../اشکالی-داره-همسرم-شیر-منو-بخوره
Translate this page
چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ...... بعدش شاید بگم بیشتر لذت مکیدن پستان متوجه خود فاعل که همون خانمه است و برای مرد کمی لذت داره. ..... من مجردم و خیلی دوست دارم سینه خانما رو بخورم اگه شیر هم داشته باشه که دیگه خیلی خوبه چون ... تفاوت ظاهری بین مرد و زن هست و به نوعی می شود به آن آلت زنانه گفت مرد ها در اثر تماس با این قسمت ...
چگونه مردان را تحریک جنسی کنیم(به طرف خودمان بکشانیم)
matlabjensi.blogfa.com/post/3
Translate this page
یاد میگیرید که چگونه قسمت های تحریک پذیر بدن او را نوازش کنید یا ماساژ دهید . ... حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند. ... لمس کردن آلت تناسلی همسرم.
زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است، چگونه ارضا شود ... - خانه
www.moshavereh.porsemani.ir/.../زنی-که-شوهرش-دچار...
Translate this page
مگه حدیث نداریم که زن های خود را ارضا کنید وگرنه اگر سیاه زنگی ببینند خود را به او ... و شوهرانشان نیز از سکس (در معنی دخول کامل) محرومند ولی بسیاری از همین مردان هم به ... بهداشتی) نیز داخل واژن زن کند و همان کار آلت تناسلی را با انگشتانش انجام دهد. 3.
درمان انزال زودرس - چکار کنیم تا در سکس آبمان دیر بیاید
yeni-eshop.rozblog.com/post/46
Translate this page
May 14, 2015 - همسران مردانیکه انزال زودرس دارند، بیشتر مبتلا به عدم رضایت جنسی و عدم ارضاء و استرس فردی می شوند. برای درمان ... برچسب ها : درمان انزال زودرس - چکار کنیم تا در سکس آبمان دیر بیاید , بازدید : ... زیور آلات. وسایل آرایشی و بهداشتی. فرم دهنده های بدن ( زیبایی اندام ) ... چگونه مقدار آب منی و اسپرم خود را فازایش دهیم ؟
مرداد ۱۳۹۰ - وطن - Blogfa
www.vatanemoniran.blogfa.com/9005.aspx
Translate this page
زنان دوست دارند که در هنگام سکس سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید. ... در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریک بالایی که شده .... در مورد خیانت زنان و دلایل انجام آن زیاد نوشته شده اما در مورد اینکه چگونه این مسئله ... در مثال ساده اگر همسر شما رنگ موی سر خود را عوض کرده ، هرچند یک درجه روشنتر و ...
چه غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخوریم و نخوریم - آی ...
www.irmix.ir/.../قبل-و-بعد-از-رابطه-چه-بخوریم-و-نخ...
Translate this page
Nov 1, 2015 - قبل از رابطه جنسی چه چیزهایی ( بخوریم ) : ... نیست و ما باید برای تقویت بدن خود و بازگشت و ذخیره انرژی از ساعاتی قبل از شروع سکس بدن را آماده کنیم. .... یک ماده ای که از گردش خون آلت تناسلی جلوگیری کرده و توان جنسی مردانه را کاهش می دهد. .... تکنیک و دانستی هایی که در رابطه جنسی با همسر خود بهتر است بدانید.
یک مهارت ارزشمند ماساژچوچوله - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/.../یک-مهارت-ارزشمند-ماساژچوچ...
Translate this page
Oct 30, 2005 - 1 post - ‎1 author
این مهم است که درک شود که سکس می‌تواند در غیاب نعوظ و آمیزش وجود داشته باشد ... در این زمان خود زن هم می‌تواند با باز نگه داشتن لبه‌های بیرونی مهبل با یک ... این تمرینات و تمدد این استمناها به شما می‌آموزد که چگونه چوچولة او را ماساژ دهید تا خوشش بیاید. .... هنگامی که مقعد او شل می‌شود، شما می‌توانید یک آلت مصنوعی داخل آن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.